Jonte Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Oppfordrer alle BMW gutter til å ta seg en tur innom #Bmwccn kanalen på Efnet.. Diskuteres BMW hele tiden her.. Men, det kunne med fordel vært mere folk.. Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Oppfordrer alle BMW gutter til å ta seg en tur innom #Bmwccn kanalen på Efnet.. Diskuteres BMW hele tiden her.. Men, det kunne med fordel vært mere folk.. Velkommen! BMW gutter??? Hva med BMW jenter da? Sånn som meg....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 Må si jeg stiller meg litt i tvil hvis det bare skal være gutter der. Vil heller ha masse BMW jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 Vil heller ha BMW-jentene her enn på IRC. Hvem skremte bort hun med den sølvfarga E36en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det må ha vært deg Gunner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 Vil heller ha BMW-jentene her enn på IRC. Såså, skal ikke stikke fra dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 Jeg nei, skremmer ikke bort jenter jeg. Aguilera, bra. Satser på at du er en bra misjonær blant jenter rundt forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 Jeg nei, skremmer ikke bort jenter jeg. Aguilera, bra. Satser på at du er en bra misjonær blant jenter rundt forbi. har da ikke skremt meg enda Men ja, jeg prøver så godt jeg kan å bmw-frelse veninnene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 har da ikke skremt meg enda Hehe, det er bra. Men i kveld skal jeg, i motsetning til andre ganger, *prøve* å skremme jenter. Halloween, motherfuckers. Men ja, jeg prøver så godt jeg kan å bmw-frelse veninnene mine Bra! Make me look good. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 gah, til skogs med teite amerikanske tradisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå