kyrre Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Noen som vet hvor motstandspakka til kupevifta sitter på en E30 318i 1987 modell? Vifta oppfører seg litt rart. Virker alltid på 4, men kommer og går på 1-3. Den går også noe ujevnt på 4 på det verste. Evt andre tips til hva det kan være tas med med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Lurer på om den sitter i selve bryteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 da blir spørsmål nr 2: hvordan komme til inn i konsollet? er det bare å røske til, eller er det lure triks for å komme til bak panelet der bryteren står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Først drar du av de knottene (15) som du regulere hvor lufta skal! Skru ut (12 og 13) , to av hver! Så lirker du ut den lille plata (16) etter skrur på de 4 skruene (15) som sitter bak platen! Da er det bare å vippe hele greia fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Takker!! Får prøve dette ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 På min -85 modell sitter det en motstandspakke i huset til vifta. ta ut vifta, og under der kan du se den. trykk den forsiktig ut mot beinplassen til sjåføren. Puss polene, og den er som ny igjen. Så slipper du å kjøpe ny. Det er ingen ved bryteren. Hvis det er samme på -87 da... ut ifra etk så er det det samme, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Oki. Hadde uansett tenkt meg inni viftehuset for å smøre litt, det piper sånn når det er tørrt i været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå