///M Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 Har vi noen gamere her på forumet da, og hva er da favorittspilla deres.. Spiller nå for tida Burnout 3 Takedown, har runnet av rundt 80% av spillet, dødsvanskelig nå ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 GTA: San Andreas vel! Tidenes spill dette. Burnout 3 var en gedigen skuffelse etter min mening. Og jeg hadde ikke særlig høye forventninger... Kort sagt, møkkaspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Joint Operations Typhoon rising Sinnsyk multiplayer med 150 spillere på en gang... Det er spillet med stor S for øyeblikket for meg..... http://no.gamesmix.com/cds/showpage.asp ... t_readmore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Street Legal Redline:D Det ultimate bil spillet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg er en enkel sjel og synest Bombjack på C64 var konge! De eneste spillene jeg har hatt på pc er FarCry og Colin McRae Rally 4. Problemet er at jeg blir lei lenge før jeg kommer skikkelig igang med spillene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Vi er jo fortsatt litt aktive i Unreal Tournament da. Har ikke spilt så mye i sommer men det blir vell mere i vinter når graderstokken kryper laaaaangt på minus siden Besøk clansiden vår (den er snart 100% ferdig) : www.vipclan.net Litt artig at vi har en clan med snittalder på ca. 30 år De fleste clanene har jo snittalder på ca.14 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg er en enkel sjel og synest Bombjack på C64 var konge! De eneste spillene jeg har hatt på pc er FarCry og Colin McRae Rally 4. Problemet er at jeg blir lei lenge før jeg kommer skikkelig igang med spillene. Far Cry er jo konge da! Ingenting som slår sydenfølelse og god gammeldags vold i perfekt forening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Edit: Det ble litt stort gitt... Forminske det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg er en enkel sjel og synest Bombjack på C64 var konge! De eneste spillene jeg har hatt på pc er FarCry og Colin McRae Rally 4. Problemet er at jeg blir lei lenge før jeg kommer skikkelig igang med spillene. Far Cry er jo konge da! Ingenting som slår sydenfølelse og god gammeldags vold i perfekt forening Far Cry har så sinnsykt rå og fint grafikk, finnes det spillet på XBox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg gleder meg til Halo 2, den kommer om ikke så lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Er ikke sikker... Men Farcry knuser alt innen FirstPersonShooter vertfall... Doom3 suger i forhold (tør ikke spille så jævli skummelt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Noen har (spilt) dette? Lurer på om jeg skal kjøpe det eller ikke... Virker veldig bra, men noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 gta er fantastisk. hadde nettopp en veldig velykket date med ei berte i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Haha. Du kommer til å leve i det spillet i noen måneder nå du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg har problemer med at Street Legal Redline hakker. Og det er ikke bare litt hakking, men ellers ser igrunnen det spillet helt supert ut.. Jeg spiller vell litt Doom3. Og ellers er det vell bare sånn av og til at jeg spiller et spill i ny og ne.. Favoritten av alle tider er Gothic I og II, og venter spent på III. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå