mAZE Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Er det noen som har ett multifunksjonsratt til e39 av nyere sort? Det jeg har er så slitt og så vil jeg ha ett sportsratt istedenfor. Noe som har eller vet hvor jeg kan få noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Vet du om rattet passer til E34? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 1, 2004 Forfatter Share Skrevet November 1, 2004 Hei, vet ikke om det passer på en e34. Men, det vet vel sikkert noen andre her på forumet? Har ikke bilder. Kan sikkert få ordnet det, men er ett helt originalt ratt med varme, airbags og multifunksjoner. Bare å se på noen andre innvendige bilder av biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Vurderte å kjøpe et E39 M5-ratt til min, det hadde stått på E34 M5. For å få til det hadde de slipt det og noe greier. Så de passer nok ikke rett på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anarkee.. Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 Blir dyrt å skifte hele rattet med airbagen. du kan jo bare kjøpe rattringen og multifunksjonsdelen. uten å måtte skifte airbagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2004 Forfatter Share Skrevet November 2, 2004 Passer den airbag'n i den type ratt a? Og til BMW-ALPINA: Var bare bilde av rattet der ja, så jeg skal ringe dit i morra og høre på pris.. Blir nok med det tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå