knp86 Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Noen som har noe erfaring med oljen de selger på hydro texaco? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Holder i lange bane til en m20 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Er vel ganske stor forskjell fra de billigste til de dyreste de har også da. Alt fra mineralolje til helsyntetisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Dagens oljer er de fleste veldig bra kvalitet, og passer nok alle/de fleste gatebiler. Det er ikke lenger slik forskjell som det var for ikke mange årene siden. Men likevel bruker jeg alltid castrol på min bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Jepps brukte det jeg også på min E30... Om jeg så måtte kjøre byen rundt etter Castrol olje Brukte 15w 40w på min 86 mod 320i....(var litt vanskelig å få tak i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 jeg har aldri skjønt 15w 40w, 10w 40w, hva betyr dette for no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 Det har med kulde / varme "holdbarhet" å gjøre.. eks : 15w-40w blir mer tyktflytende ved lave temperaturer en 5w-40w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå