Aguilera Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Klokka skal jo stilles nå ( skulle blitt stillt på søndag da) Men ingen av knappene under klokka fungerer, så jeg lurte på om noen andre har samme problemet? Eventuelt en fiks metode å få det til på uten å måtte skru dritten ut? Var en veninne av meg som fikk til å stille klokka sist, da hadde hun sittet og trykket gansge lenge før den reagerte.. Har jo en E36 da, 95 modell som dere kan se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Hold inne kanppen uhr/dat i 3 sekunder. Da begynner prikkene mellom time og minutt å blinke. Still in klokka ved å endre time med uhr og minutt med min og trykk på set for å lagre Hurra! Klokka er stilt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 1, 2004 Forfatter Share Skrevet November 1, 2004 Hold inne kanppen uhr/dat i 3 sekunder. Da begynner prikkene mellom time og minutt å blinke. Still in klokka ved å endre time med uhr og minutt med min og trykk på set for å lagreHurra! Klokka er stilt inn Men jeg har ikke alle di knappene...Skal prøve å holde inne i 3 sekunder, håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Ikke alle de? Har du analog klokke da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Vi Compacteiere har en helt enkel digitalklokke med to knapper under. Den ene knappen står det H på og den andre står det M på. Jeg stillte klokken min i går og det var ikke rare trykket på knappen som skulle til. Det er sikkert dårlig kontakt i knappene dine, Aguilera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Åja. Disse compactene har jo tragisk interiør i tillegg til tragisk bakende ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Sier han med det pistasjgrønne interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Øyh, interiøret mitt er fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 Men jeg har ikke alle di knappene... Skal prøve å holde inne i 3 sekunder, håper det hjelper. Har du et analogt ur med visere, må du nok bytte klokka i en som virker. Som Frode H. sier er det ikke rare trykket som skal til på de to knappene under for å justere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 2, 2004 Forfatter Share Skrevet November 2, 2004 Vi Compacteiere har en helt enkel digitalklokke med to knapper under. Den ene knappen står det H på og den andre står det M på. Jeg stillte klokken min i går og det var ikke rare trykket på knappen som skulle til. Det er sikkert dårlig kontakt i knappene dine, Aguilera! Det er nok dårlig kontakt da ja...skal prøve meg litt frem idag, se om jeg får det til allikevel hagenisse - Åja. Disse compactene har jo tragisk interiør i tillegg til tragisk bakende tror du skal holde kjeften, som sagt tidligere her inne blir jeg sinnsykt provosert viss noen snakker dritt om bilen min!!! Interiøret er foresten ikke tragisk, men faktisk gansge pent, i min hvertfall, bare klokka som er rar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå