Gå til innhold

Stille klokka!

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Klokka skal jo stilles nå ( skulle blitt stillt på søndag da)

Men ingen av knappene under klokka fungerer, så jeg lurte på om noen andre har samme problemet? Eventuelt en fiks metode å få det til på uten å måtte skru dritten ut? :P

Var en veninne av meg som fikk til å stille klokka sist, da hadde hun sittet og trykket gansge lenge før den reagerte..

Har jo en E36 da, 95 modell som dere kan se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold inne kanppen uhr/dat i 3 sekunder. Da begynner prikkene mellom time og minutt å blinke. Still in klokka ved å endre time med uhr og minutt med min og trykk på set for å lagre
Hurra! Klokka er stilt inn

Men jeg har ikke alle di knappene...
Skal prøve å holde inne i 3 sekunder, håper det hjelper. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Compacteiere har en helt enkel digitalklokke med to knapper under. Den ene knappen står det H på og den andre står det M på.

Jeg stillte klokken min i går og det var ikke rare trykket på knappen som skulle til.

Det er sikkert dårlig kontakt i knappene dine, Aguilera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke alle di knappene...

Skal prøve å holde inne i 3 sekunder, håper det hjelper. :)

Har du et analogt ur med visere, må du nok bytte klokka i en som virker. Som Frode H. sier er det ikke rare trykket som skal til på de to knappene under for å justere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Compacteiere har en helt enkel digitalklokke med to knapper under. Den ene knappen står det H på og den andre står det M på.

Jeg stillte klokken min i går og det var ikke rare trykket på knappen som skulle til.

Det er sikkert dårlig kontakt i knappene dine, Aguilera!

Det er nok dårlig kontakt da ja...skal prøve meg litt frem idag, se om jeg får det til allikevel ;)

hagenisse - Åja. Disse compactene har jo tragisk interiør i tillegg til tragisk bakende

tror du skal holde kjeften, som sagt tidligere her inne blir jeg sinnsykt provosert viss noen snakker dritt om bilen min!!! :evil:

Interiøret er foresten ikke tragisk, men faktisk gansge pent, i min hvertfall, bare klokka som er rar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...