BalleKnalle Skrevet November 5, 2004 Skrevet November 5, 2004 Nå er denne Inspection greia solgt Takk for handelen gravity.. Penga er overført for flere timer siden.. Bedre å koste på seg nullstillingsverktøy enn å drive på å sjangse å kunne ødelegge noe som koster mye mye mye mere enn verktøyet.. Helt enig med deg der... Surt å svi av hele el systemet for sure 600 spenn Har du ikke råd til det har du ikke råd å ha bilen!
GSS Skrevet November 5, 2004 Skrevet November 5, 2004 BMW med binders??!! neitakk da tar jeg den safe måten å kjøper meg heller en nullstiller (hvis en absolutt på liv og død skal spare seg for de 600 spenna, kan en jo koble ut lysa til inspection panelet). Akkurat like safe å gjøre det med en binders hvis du vet hvilke poler du skal kortslutte! Å betale 600kr for en boks med akkurat samme funksjon står jeg over. Den blir ikke brukt daglig. Åpner du den, så ser du at det bare er en ledningsbit der.
Gaute Skrevet November 5, 2004 Skrevet November 5, 2004 De av dere som har et godt forhold til deres lokale BMW-verksted får sikkert nullstillt serviceindikatoren gratis hos verkstedet. Bare spør fint eller la samboer/veninne stikke innom Hehe. Skulle likt å se hvem som klarer å få til det hos Bavaria.... Det må i tilfelle være i forbindelse med noe annet man handler der (dyrt), eller en sinnsykt deilig dame/samboer, for de skal ha betalt for 1 time på verkstedet for å gjøre dette. Det blir over 900,-
sn|per Skrevet November 5, 2004 Skrevet November 5, 2004 Koster 50 kr på Sulland bil. (merkeverksted på gjøvik)
Gunnar Skrevet November 6, 2004 Skrevet November 6, 2004 Hehe. Skulle likt å se hvem som klarer å få til det hos Bavaria.... Det må i tilfelle være i forbindelse med noe annet man handler der (dyrt), eller en sinnsykt deilig dame/samboer, for de skal ha betalt for 1 time på verkstedet for å gjøre dette. Det blir over 900,- Da må jeg jammen være deilig, for jeg fikk det gratis... Har fått feilavlesing og girkasseresetting også gratis. Gikk for å betale hos kundebehandleren, men han bare vinka meg videre "nææh, fredag i dag, bare gå du".
BalleKnalle Skrevet November 6, 2004 Skrevet November 6, 2004 BMW med binders??!! neitakk da tar jeg den safe måten å kjøper meg heller en nullstiller (hvis en absolutt på liv og død skal spare seg for de 600 spenna, kan en jo koble ut lysa til inspection panelet). Akkurat like safe å gjøre det med en binders hvis du vet hvilke poler du skal kortslutte! Å betale 600kr for en boks med akkurat samme funksjon står jeg over. Den blir ikke brukt daglig. Åpner du den, så ser du at det bare er en ledningsbit der. Lykke til med bindersen da! (er vel en norsk oppfinnelse?) Jeg, for min del står over....
Gunnar Skrevet November 6, 2004 Skrevet November 6, 2004 Det er ikke bare en ledningsbit, det er nok en motstand der, og for 600,- er det vel timer også? Er jo intervaller for å holde så og så lenge etter hvilken service man skal nullstille...
GSS Skrevet November 6, 2004 Skrevet November 6, 2004 Ja, du får sikkert forskjellige typer av dem også. Jeg har bare erfaring fra en det ble betalt 300kr for et par år siden. Med brytere og lamper og skikkelig fancy. Åpnet den, så var + og jord til lampa så den skulle lyse, mens det kun gikk en ledning fra den ene polen til en annen på kontakten. Dette var selve nullstilleren.
bimmerdude Skrevet Desember 2, 2004 Skrevet Desember 2, 2004 At man kan ta penger for noe sånt er nesten kriminelt! Ler hver gang jeg ser en annonse på sånn nullstiller. Skulle toppen kosta 20-30 kr.
Jonte Skrevet Desember 3, 2004 Skrevet Desember 3, 2004 Jeg kjøpte jo som sagt denne jævla nullstilleren av selger.. Og jeg fikk inntrykk av at det var en ordentlig nullstiller med knapper og alt.. Som man får kjøpt hos Schmiedmann og lignende... Det viste seg jo at jeg fikk en forbanna ledningsstump, dette betalte jeg altså 300kroner for.. Hvem faen tar 300kroner for noe slik brukt? Jeg har jo returrett og alt, så jeg har prøvd å få hevet kjøpet, men nå har han bare sluttet å svare på PM og lignende.. Flott.. Jeg akter ikke å gå løs på bilen min med den der, da kjøper jeg heller ekte opplegg til samme prisen!
Gunnar Skrevet Desember 3, 2004 Skrevet Desember 3, 2004 Hvorfor betalte du 300,- når det står 200,- i det første innlegget? Husk å alltid få bilder før du kjøper noe via nett...
BalleKnalle Skrevet Desember 3, 2004 Skrevet Desember 3, 2004 Jeg kjøpte jo som sagt denne jævla nullstilleren av selger.. Og jeg fikk inntrykk av at det var en ordentlig nullstiller med knapper og alt.. Som man får kjøpt hos Schmiedmann og lignende... Det viste seg jo at jeg fikk en forbanna ledningsstump, dette betalte jeg altså 300kroner for.. Hvem faen tar 300kroner for noe slik brukt? Jeg har jo returrett og alt, så jeg har prøvd å få hevet kjøpet, men nå har han bare sluttet å svare på PM og lignende.. Flott.. Jeg akter ikke å gå løs på bilen min med den der, da kjøper jeg heller ekte opplegg til samme prisen! Ser at GS Bildeler har 2 typer.. Bilder(pdf.file) Den ene nullstiller service lamper... pris 690,- Og en som nullstiller service lamper og airbag lamper 1390,-
Jonte Skrevet Desember 3, 2004 Skrevet Desember 3, 2004 Hvorfor betalte du 300,- når det står 200,- i det første innlegget?Husk å alltid få bilder før du kjøper noe via nett... Pga Bud og lignende.. Ja, jeg vet.. Men, han hadde ikke bilder.. Jeg stressa.. Og regna med at dette var en slik ordentlig sak når han skulle selge den for 200kr brukt.. Jeg hadde ikke betalt 200kr nytt for den ledningsbiten en gang jeg..
sn|per Skrevet Desember 3, 2004 Skrevet Desember 3, 2004 Kanskje like bra jeg trakk meg fra "budrunden"
Kjell Rune Skrevet Desember 3, 2004 Skrevet Desember 3, 2004 sikkert ett domt forslag karer. men d er bare og bruke en prøvelampe, og d er ike mellom to stikkere. den ene enten skal i gjord og den andre på nr 15 vist jeg ikke husker helt feil. (ikke sikker på denne med 15) og foresten, bruker dere prøvelampe går d heller ikke til helvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå