ztig Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Har en 520, E39. Synes det er vanskelig å fylle på bensin på denne. Fyller jeg 20-30 liter så må stopper det 4-5 ganger minst pga. luft. Har prøvd å justere munnstykket både ut og inn men det virker som om luften ikke slipper ut. Så dermed blir det stopp. Noen andre som har samme problem/løsning Har ikke hatt tilsvarende problem på noen av mine andre biler... (Ikke BMW) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Har samme, kan virke som det er noe med import-biler? Er samme på min søsters (tyske) Yaris. Du må liksom vri den litt oppover, men noen ganger er de helt vrange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 HAr edri hatt det problemet og jeg har hatt 3 stk E-39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Høres litt rart ut....Min E39 er også tatt inn fra Tyskland, men jeg har ikke hatt noen problemer som du nevner. Jeg hadde tidligere en A4, også den importert, uten problemer. Stikker du fyllepistolen helt inn? Tror den har lettere for å stoppe dersom du bare har den såvidt nedi tanken. (hmm....ingen gale assosiasjoner nå!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Hadde trøbbel på visse bensinstasjoner med E36en. Tror Esso var verst. Hjalp som regel å vri hele håndtaket så langt opp som mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Har hatt to stk e39, en e36 og en e28 og har ikke hatt noe problem med de. To er import og to er "norske". Har alltid fylt på Esso. Så det varierer tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Har samme problemet med E30'n av og til. Virker som Shell er verst for min del... Er ikke noe stort problem for min del, men er utrolig irriterende da det først er slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 E36en var forøvrig tyskimport den også. Har ikke noe problem på E34en, som også er import (uvisst fra hvilket land). Den tar lett 80 liter (aka 800,-) i et jafs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Har problemer på min e36. Nesten umulig og fylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Har ikke hatt noe problem i det hele tatt med dette. Har en tysk import bil jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 det har vist noe med bensinen og gjøre på de forskjellige stasjonene. og så har jeg hørt att det har noe med trykket på pumpene til stasjonene. dette kan vist variere en del.. har aldri hatt det problemet spesielt med e39 jeg vertfall import eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Har ikke noe problem på E34en, som også er import (uvisst fra hvilket land). Den tar lett 80 liter (aka 800,-) i et jafs. Synes det er syns det blir dyrt nok å fylle full tank på E30 jeg! Blir omtrent 500 kr akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Ikke dytt tuten så langt ned i hullet....la den hvile ned mot kanten ikke løft den opp.....Mange som sliter med dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Har samme problemet på yarisen på jobben... må bare ta tuten nedi og så presse håndtaket opp mot bilen... Funker fett det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå