Gunnar Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Send en mail og skriv at siden det har tatt altfor lang tid, du ikke får tak i de via telefon og du ikke har fått noen tilbakemelding om hvordan det ligger an, så ønsker du å kansellere bestillingen din. At de ikke tar telefonen er ikke ditt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Kjøpsloven gir det uansett 14dagers returrett men som Gunnar sier har det her gått lang tid og en avbestilling er ikke urimelig. Send en epost og avbestill. Da har du ditt på det rene. Skulle de fremdeles sende deg pakken så nekter du å motta denne, da sendes den i retur for avsenders regning. Tar du imot må du dekke returporto selv. No worries. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 13, 2004 Forfatter Share Skrevet November 13, 2004 Det skal jeg gjøre til Mandagen tror jeg. Et tips : ALDRI BESTILL/KJØP AV CAPRIZONE TUNING, ALDRI VERT BORTI MER USERIØSE FOLK ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Et tips : ALDRI BESTILL/KJØP AV CAPRIZONE TUNING, ALDRI VERT BORTI MER USERIØSE FOLK ! Jeg kjenner ikke til Caprizone Tuning så jeg snakker kun på generelt grunnlag: Det er mange små sjapper rundtomkring som har de beste intensjoner men rett og slett ikke har gode kanaler for rask levering av ting til seg selv. Og mange går da på limpinnen med å si "kommer neste uke" i håp om at kjøper står og venter med lua i handa si. De samme sjappene holder ett minimum av ting på lager (ett godt lager koster mye penger) og baserer seg på å bestille inn det de ikke har ved salg/bestilling til kunde. Hvis sjappen sin leverandør er likedan så har du to eller flere ledd hvor ting må bestilles, og dette kan ta uhorvelig lang tid. Feilen ligger derimot i å ikke holde kunden skikkelig informert, de ønsker ikke å miste kunden ved å si 1-2mnd men satser på at det ordner seg og at kunden venter... Communication is the key... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 13, 2004 Forfatter Share Skrevet November 13, 2004 Det er ikke for ingenting at CZt har fått en haug av klager fra forbrukerpmbudet for å si det sånn... Tror det var på tv2 hjelper det å hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Haldor, stemmer det! Hadde de holdt kunden underrettet gjennom hele prosessen hadde det ikke vært noe problem. Det minste de kan gjøre er å være tilgjengelige på telefon! Telefonsky folk burde ikke ha lov til å drive forretning. Men sannsynligvis er det en grunn til at CZT-fyren er telefonsky. Vil tro han får en del pepper når folk først får tak i ham. En ond sirkel bare han selv kan snu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå