Leonard Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Jeg har en orginal E36 frontfanger på bilen min nu, så tenkte jeg å bare få montert noe leppe eller liknende, sånn at det så litt bedre ut. Er det noen som kan anbefale noe. Bilder hadde vært helt villt. Lurer på hvordan det vil ta seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Heisann! Jeg har en fet rieger(rieger "stempel" under leppa..med serienr osv..) leppe til original fronten du kan få kjøpe, (diamant sort mettalic lakkert..)forrandrer ALT med bilen, jeg lover deg...bilde: http://www.streetdesign.no/images/galle ... 317874.jpg akkurat lik den (under tåkelysa der..) bare denne er til original fronten.. noen små skader UNDER leppa da den har vært montert på en 60mm senka E36.. ps:lover deg det forandrer, den bygger trossalt 6cm ned mot grusen.. Ny pris 2000,- min pris 1500 + frakt..(frakt er ca 100,-) Sendingsklar på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 1400,- + frakt er prisen på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 7, 2004 Forfatter Share Skrevet November 7, 2004 Beklager jeg svarte så seint. Har vært veldig opptatt i det siste. Jeg så på bilde, der så det ut som om det var to lepper, en veldig tynn og en tykk. Er det begge du skal selge? Kan den monteres på orginal og M3 front? Jeg hadde planer om å kjøpe meg en M-Front etterhvert, så det hadde vært kult om det gikk å først montere den på den orginale og så montere den på M-Fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Hei! Den nederste supersmale leppa følger ikke med..!! er den tykke du kjøper evt!, passer ikke på M-front, kun original, bygger mye ned! 1400,- + frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Er interessert, men bare hvis alt følger med, gidder ikke bare ha den miderste delen hvis du skjønner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Det er nok den nederste det er snakk om, Sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 http://www.rieger-tuning.de/en/Showroom/BMW/E36/096.pdf DEN NEDERSTE LEPPA (PÅ DEN GRØNNE FRONTEN) ER DET JEG HAR TIL SALGS! 100% lik DEN LEPPA MAN FÅR PÅ M3 FRONTENE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Okei, har du bilde av den slik at en vet at den er helt strøken ? Er interissert..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 10, 2004 Forfatter Share Skrevet November 10, 2004 Sperre: Du burde heller dra til salgsposten til PenguiN-... Tror du har større sjanse for å få napp der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå