Gå til innhold

Basselement denne gang :p


Anbefalte innlegg

På ljudia har di masse skrot også, som kit pakkene deres til inneannlegg, et kit 18 som inneholder 4 18" sparker faktisk dårligere enn en 15" Infititysub.. :P Og 15" fikk faktsik bare halvparten av poweren..

Ellers må jeg si at 18"'ere egentli er tull, forid di rett og slett blir for trege, klarer ikke flytte seg raskt nok.. MEn 15" er i grenseland, fungerer fint på et inneanlegg hvor du har et frontsett i tilegg, eller andre høytalere som en kan kjøre litt power på, så ikke 15" må ta seg av all subben alene, 12 og 10 er flotte størrelser på elementer.. ;)

Når det gjelder merker vil jeg vel egentli ikke annbefale så mye, men vet at der er mye bra om du legger en del penger i det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt focal i ande biler og jeg må si at di ikke skuffet på noen punkter.. ;) Men det er jo så mye å si.. En jeg kjenner kjøpte RF anlegg til 50k, inklusive skjerm og skifter, så hvis vi kutter ned til 20k i elementer og forsterker, så må jeg si at mitt daværende annlegg (2x10"xelenet på en 4x25rWatt) knuste hans.. Heh.. Da måtte jeg le hardt og lenge.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å passe på at forsterker, subellement samt forsterker passer hverandre. Liten hensikt i å fyre opp et ellement som takler 4000 watt RMS, hvis forsterekern bare leverer 300 w RMS. Også liten vits i å plassere elementer som krever 60 liters kasse i en 25 liters kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...