BMW324TDa Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Bensinpumpen sitter ute under bilen. Har i hvertfall gjort det på mine E30'er. Venstre side. Bak førerdør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Bensinpumpen sitter ute under bilen. Har i hvertfall gjort det på mine E30'er. Venstre side. Bak førerdør. ja det stemmer, sitter der. men sitter også i tanken på noen. i min 325 og m3 gjør den det. prøv å koble 12v rett på pumpa så hører du om den går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 bensinpumpa sitter i tanken på en 90 318 touring, på en 86 mod 325 sitter den under bilen, konklusjon: "gammle" typen( -88 ) e30 har pumpe under bilen, "ny" typen( 88- ) har den i tanken..... ? da passer vel ikke en pumpe fra en 85 318... d er mine erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Har hatt samme problem selv. Da var det bensinpumperelet som var i stykker. Kan være lurt å sjekke relet før du går i gang med å bytte pumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 14, 2004 Forfatter Share Skrevet November 14, 2004 bensinpumpa sitter i tanken på en 90 318 touring, på en 86 mod 325 sitter den under bilen, konklusjon: "gammle" typen( -88 ) e30 har pumpe under bilen, "ny" typen( 88- ) har den i tanken..... ? da passer vel ikke en pumpe fra en 85 318... d er mine erfaringer... Fant ut dette tilslutt jeg å. Etter å ha kjøpt den selvsagt. Men, hvor får man kjøpt rele da? Das Auto er jo ikke lengre i Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 14, 2004 Share Skrevet November 14, 2004 bensinpumpa sitter i tanken på en 90 318 touring, på en 86 mod 325 sitter den under bilen, konklusjon: "gammle" typen( -88 ) e30 har pumpe under bilen, "ny" typen( 88- ) har den i tanken..... ? da passer vel ikke en pumpe fra en 85 318... d er mine erfaringer... Fant ut dette tilslutt jeg å. Etter å ha kjøpt den selvsagt. Men, hvor får man kjøpt rele da? Das Auto er jo ikke lengre i Trondheim... på min 86 mod 325 sitter den i tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 15, 2004 Forfatter Share Skrevet November 15, 2004 Har hatt samme problem selv. Da var det bensinpumperelet som var i stykker. Kan være lurt å sjekke relet før du går i gang med å bytte pumpen. Hvor kjøpte du den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 GS bildeler: 71266777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 15, 2004 Forfatter Share Skrevet November 15, 2004 Da fikk jeg byttet rele, men bilen ville fortsatt ikke starte:-( Er på verksted nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 16, 2004 Forfatter Share Skrevet November 16, 2004 Hehe... Jeg gir opp. Verkstedet ringte meg i dag. Bilen startet med en gang??? Hvordan er det mulig? Har prøvd i evigheter selv. DAMN. Men ikke nok med det da. Han sa også at han hadde klart å knuse bunnpanna på den. Var ikke klar over at den var så lav.... Som sagt, jeg gir opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 ja men den reparasjonen må du jo få gratis da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Da fikk jeg byttet rele, men bilen ville fortsatt ikke starte:-(Er på verksted nå... Det var da som f. Får håpe du kan levere tilbake relet å få penga tilbake. Surt å bruke penger på unødvendige ting. Fant verkstedet ut av feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Men, hvor får man kjøpt rele da? Das Auto er jo ikke lengre i Trondheim... Hva med å ta turen til de som kjøpte Das Auto da? Altså Strandveien nede på nyhavna. Ellers så kan du jo kjøpe deler hos JO Bildeler eller via EMM Sport som også ligger nede på nyhavna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 17, 2004 Forfatter Share Skrevet November 17, 2004 Fant verkstedet ut av feilen? Nei, har ikke funnet ut noe nei. Ifølge verkstedet så startet bilen med engang de skulle prøve den. Må nå vente ca 14 dager på ny bunnpanne. Men, har det jo ikke travelt. Den skal jo tross alt ikke brukes i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2004 Da har jjeg vært oppe til verkstedet. Han hadde tatt ut alle pluggene, prøvde å starte bilen og hele hallen ble spylt av bensin. Sylindrene blir da altså fylt med bensin. Kan det være bensintrykkregulatoren som er gåen?? Hjelp....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå