E39-523 Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Har min første 6'er nå.....Første bil med mer enn 4 syl faktisk.... Og fy f.... så bra det er! Ligge i 110km/h og se nåla slå seg til ro på 2000rpm.... Det er noe annet enn småstressa 4'ere! Når det gjelder aks.... 6'ere (og større) er vel kjent for å være relativt sedate i starten sammenlignet med 4'ere. Regner med det kommer av større masse i motoren? Min gamle A4 1,8T hadde 150hk, men skulle like forbanna gjøre 0-100 på 8,4.... Det er 1,2 sek raskere enn 523'n det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 vil tørre og påstå att jeg er ganske fornøyd med 4ér lyden min jeg, men dette er min 2 4´er av 17 bmwer da så d sier vel seg selv va jeg synest var best lyd. helt til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune H.Bjerke Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 ingen firer kan matche en god sekser. Men det er stor variasjon på sekserne også! Det er stort sett bare BMW sine standard motorer som har god lyden. Selv om 300E av gamle type mercedes heller ikke var helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Synes de fleste seksere har godlyd. Foreldrene mine har 3.3L V6 bensin i ene bilen (Voyager). Terapi for sjelen det også. Spesielt med belastning, opp bakker og slikt, det er da den fine sekserlyden kommer frem, både i BMWer og andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå