Peoplez Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Hello. Det hender eg drar bmw`en opp på rundt 6000rpm. men har aldri merket noe til noe slags sperre. hvor begynner sånne sperrer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 veit ikkje rødmerkinga på e 36 men.. du kan no vanlivis dra den til den med forbehold om slakke ventilfjører,, har lite for sej menn.. anna enn tøff lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 På min 320i er turtallsperra rundt 6500 rpm. Tipper den er rundt 6250-6500 på din bil Peoplez. På min er den der de røde strekene går over til å bli et rødt felt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Jeg kan bånne fullt opp, har ikke turtallsperre men det er jo ikke noe å hente på de siste Omdreiningene. ikke på min 1,8i iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Min E36 320i Touring har turtallsperre på 6800o/min. Sperren slår inn ved 90km/t på 2.gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2004 Share Skrevet November 6, 2004 Hmm. Mener de fleste E36er (ikke M3) har sperra på 6250? Min E36 320ia gikk forresten 110+ på 2. giret (speedofart), Haldor. Kanskje en av grunnene til at det er såpass liten forskjell i 0-100km/t på manuell og automat, og at automaten bruker mindre bensin på langkjøring. Ganske sjelden vare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 6, 2004 Share Skrevet November 6, 2004 Jeg aner ikke hvor sperra er på min. Trodde den skulle sperra på 6250, men har da dratt min til 6500 uten noe sperre. Noe mer gidder jeg ikke prøve på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Turtallssperra mi er høynet til 7000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 du kan jo velge selv når du vil ha den vist du får laget en chip til bilen. men de har vel ikke noe for seg og dra den så lankt på turtall vist du vil ha en bra motor i lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå