Gå til innhold

Nytt eksosanlegg eller effektanlegg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.

Må desverre invistere i nytt eksosanlegg da hele eksosanlegget gikk til helvete i dag. Dilemmaet er om jeg skal kjøpe nytt orginalt eksosanlegg eller invistere i et effektanlegg, hva ville dere gjort ? Er det mye dyrere en orginalanlegget ? Hvor kan man få tak i slikt veldig fort ?!

Skrevet

jeg ville kjøpt nytt rustfritt anlegg... Hør med GS bildeler 71266777 De har sebring effektanlegg... rimelig og bra (prod også Ac Schnitzer) Det de har sendes på dagen hvis du bestiller før 13.30 (tar maks 3 dager) Men hvis det må bestilles fra tyskland tar det som regel en uke....

De er veldig raske og til å stole på... Spør etter Trond Gule når du ringer delelageret...... Du vil ikke angre. :D

Skrevet

Tja spørs vel på hvilken motor osv.. men de sier ca 10 % er det ikke det da? Men jeg ser på det at det er rustfritt som mer positivt... Slipper jo å skifte mer da... Sparer vel i lengden... :-k

Skrevet

Jeg har sebring ifra GS.

Fikk testet hk'ene på min 316. Og det ble målt til 115hk.

Det utgjør vel en plass mellom 7&8 hk ifra anlegget da.

Men sebring gir desverre ikke noe lyd :cry:

Skrevet

Spørs hvilken bil du har send mail til trond@gsbildeler.no så får du sikkert et tilbud.. :D

Kjøpte selv Ac Schnitzer effektanl (midtre og bakre potte + rør), monterte dette og syntes det ble lite "fart" for penga.. Kjøpte deretter grenrør fra Sebring (de og Ac Schnitzer har samme prod. Sebring er øko utgaven) etter at dette kom på bilen har jeg hadd et stort glis siden.... Får å si det sånn så kostet grenrøret og effektanl 15000,- og jeg syntes det var verdt hver krone... Sinnsyk lyd og respons....

:D

Bilde: http://www.bmwguiden.no/modules.php?ful ... _photo.php

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...