Gå til innhold

Norsk Gumball-dokumentar på TV2 nå!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Er litt mer skeptisk til å ta alt Atle sa for god fisk enn du er, Gaute.

Synes det virket ganske dobbeltmoralsk og mer et problem TV2 laget.

Hvordan i alle dager kan de forvente at et slikt "løp" skal holde tidsskjema til punkt og prikke, og ikke minst risikere en livesending fra et F1-løp midt i noe slikt? Synes det er dårlig og urutinert av både Atle og TV2. De burde vite mye bedre.

Han virket ganske entusiastisk helt til han begynte å få bange anelser for F1en, og ikke minst sikkert begynte å bli litt grinete pga. mangel på søvn.

Jeg kunne ærlig talt godt tenkt meg å blitt med på noe slikt. Hadde jeg hatt litt mer å rutte med skulle jeg vurdert H_c sitt tilbud om deltakelse med WRCen seriøst. Vet ikke om han har funnet seg noen makkere enda, eller hva han har... Tror det hadde vært moro, og en opplevelse for livet. :) Det eneste er at jeg liker dårlig å være annenfører/passasjersetesliter, så jeg måtte kanskje styrt showet selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne godt tenkt meg og joina den turen der eg. men jeg tror d er hardt og være motor og bil når man skal kjøre så fort og ikke minst så lankt i ett strekke nesten. 310-320 km\t ja ja. tror ikke jeg kan henge meg på der. he he. kanskje vi skal ta oss en tur til neste år?? he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster vel ca 100.000,- i start avgift... Pluss at det blir valgt ut biler som får delta.... Ikke alle og enhver man får delta.... Må vel ha litt spes. bil etter det jeg har fått med meg.....

Det er jo en norsk en som holder på med dette.. (autofil har vel også kjørt et par ganger)

www.gumball.no

Han hadde uttalt at han holdt godt følge med de andre bilene (kjørte Z3 M Roadster) og var blandt de 30 første bilene ved vær check point...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Autofil har vært med på Gumball. Det må ha vært i fjor i så fall. I år var det TV2, altså Atle Guldbrandsen og en kameramann, i en Chrysler Crossfire, og tre andre norske biler: En MB, M roadsteren og en Porsche cab fra Stavanger.

Og jeg tror neppe man trenger å holde 300km/t for å henge med de fleste i feltet.

Mistenker forøvrig at Kjell Rune sin bil ganske greit kunne blitt valgt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde blitt litt fornerma vist bilen min ikke var bra nok ja egentlig. nei d er vel bare å finne fram spare pngen og ta seg en tur. he he. må vel ha med seg en med sjofør, tror d er litt hardt og holde seg våken så lenge. nei dette skal jeg pokker meg være med på om noen år. må vel spare en del og det såg ut til att det kan gå med både dekk og noen liter bensin og ikke minst noen få bøter :) får håpe de ikke deler ut prikker i utlandet og da. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...