Hhenrik Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Tenkte å lakkere de her cromeliste/karmene som går langs vinduene på min E-30 svarte. Noen som har erfaringer med letteste og beste måten å få et bra resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Når jeg kjøpte e30 min var de lakkerte( tror forige eieren gjorde det delv... Bilen var herpa når jeg kjøpte da) Når jeg satte bilen til lakkering så fikk jeg det gjort i samme slengen...For de var begynnt å flasse av.. Tror det er vanskelig å lakkere krom... lakken hefter svært dårlig... Men en må vertfall matte skikkelig ned før en begynner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 du må bruke noe som kalles for sink grunning vist d jeg husker navnet helt rett. d får du kjøpt på spray boks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Jeg prøvde å lakkere grillen på min bilen i chrom, total katastofe. Anbefaler deg å få tak i noen som har erfaring med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 7, 2004 Forfatter Share Skrevet November 7, 2004 kan da ikke være så vanskelig? Skikkelig grunning å litt pussepapri får vel alt til å feste? Trenger ikke å være super fint, d skal bare holde seg på. Og så fint som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Bengalakk hehe... rullemal hele greia... (fleip! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Puss cromen godt ned og grunne den med noe syre.Som for exs brunok eller noe lignende.Da får du heft til cromen og kan grunne oppå den.Og så er det bare og slipe grunninga og så kan du lakke.Og da holder lakken seg.Slipper flassing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Ja, dette fungerer kjempebra. Gjorde dette med den ene støtfangeren min, og der har det ikke kommet antydning til flass eller slipp på underlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 det går og an og kjøpa svarte lister, de selger det på Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 8, 2004 Forfatter Share Skrevet November 8, 2004 link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Gs bildeler selger også svarte lister til e-30 da.Sheidemann er det vel link til ifra sia her da.På høyre side her...-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 8, 2004 Forfatter Share Skrevet November 8, 2004 Sitter her å leter rundt på G.S Bildeler...er det bare meg eller er den siden utrolig dårlig når det kommer til beskrivelse av ulike deler. Dette er en side for folk som vet akkuratt hva de skal ha, hvor det står osv. virker det vertfall. Jeg finner ikke de forbanna listene noen plass på den sia! Nærmeste jeg kommer er dørlister!!! Er jeg blind?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Ta heller å ring i morra til de.... De er svært hjelpsomme +++ at det er mye de har som ikke ligger på nett eller står i katalogen deres.. De skaffer alt som har med BMW å gjøre raskt og effektivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå