Mori Skrevet November 9, 2004 Skrevet November 9, 2004 Har hatt 18 tomm de siste 2 årene både på sommer og vinter... Og det er ikke billig nei, men jeg har jo aldri handla hos Sharif ... litt langt unna. Men det er selvsagt de i bransjen som snakker om gamle dekk osv der borte ! Vet ikke om det stemmer, tviler vel på om det er hold i dette
Kjell Fuglestad Skrevet November 9, 2004 Skrevet November 9, 2004 Takker, Kjell! Får se om jeg sender en mail til Geir, så kan han vel alltids se om det er noe å ha med. Solgt 323en? (ser kun vintervraket står på kjøretøy)... Det må du absolut gjøre. Husk at det er deadline øyeblikk! Og ja, 323'en går nå i Trondheim. Så nå er det www.mobile.de ...... \:D/
M3_CSL Skrevet November 11, 2004 Skrevet November 11, 2004 Hyggelig at dere likte den!M3_CSL, Njah. Merkene de kjører hardt på er Falken, Toyo, Yokohama og Nokian (la det til i originalartikkelen nå). Vil ikke påstå at det er dårlige merker. Michelin sommerdekk ville de verken skaffe eller gi meg pris på (far ville ha det). Er vel noe med kvantumene... Merkene er det ikke noe galt med (stort sett). Det er kompetansen som helt fraværende. Dett går på dårlig balanse (de aner ikke hva de gjør på!), de "glemmer" å montere senterringer i felgene, osv. Det beste er nok å kjøpe detkkene der løst og få dem montert et sted med fagfolk. Kjøper man felger må man passe på at man får med ALT man skal ha med...
hagenisse Skrevet November 11, 2004 Skrevet November 11, 2004 Samme gjelder eiker motorstopp og. I tillegg går det evig tregt der.. Dekkmann derimot har jeg bare god erfaring med... unntatt prisene da.
Gaute Skrevet November 11, 2004 Skrevet November 11, 2004 Bra reportasje, Gunnar! Jeg har ikke giddet å lese den før i dag, men skal jammen si det var verdt å bruke tiden på. Jeg er imponert!
Gunnar Skrevet November 18, 2004 Forfatter Skrevet November 18, 2004 Takker gutter! Ser ut for at den havner i juleutgaven av Fahrfreude.
Ettertenning Skrevet November 18, 2004 Skrevet November 18, 2004 Det hadde jo vert fint! Har vell sjekket dobbelt for skrivefeil nå da?? Første artikkel i blad?
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Forfatter Skrevet November 19, 2004 Det hadde jo vert fint! Har vell sjekket dobbelt for skrivefeil nå da?? Njah. Tror ikke det er så ille. Du får si fra hvis du vet om noen. Første artikkel i blad? Er vel det, ihvertfall første i et "skikkelig" blad (3000 i opplag?). Har vel hatt noe crap i noe skoleavisopplegg på VGS en gang i tiden, men ellers har det bare vært websider. Ikke at det er så dårlig heller da, disse sidene har jo f.eks. rundt 20.000 besøkende i måneden (1 mill++ hits, for de som er opptatt av slike totalt misvisende tall som mange nettsteder opererer med).
Gjest Skrevet November 25, 2004 Skrevet November 25, 2004 Fin artikkel. Her er flere bilder! http://www.evo.no/modules.php?op=modloa ... cle&sid=93
E30Frelst Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Jeg vil ha flere slike innleg!! Genial lesning, og flott skrevet Gunnar!
EirikL Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Hehe, det kaller jeg tidenes opphenting Fin liten historie uansett.
fish Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Hehe, det kaller jeg tidenes opphenting Fin liten historie uansett. Litt gammel tråd? Er nok bare moderator [space] som har hatt ett dykk i arkivet, så linken til denne kom ut på bimmers offisielle tulletråd tidligere i dag... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12251&start=35940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå