Gjest minelli Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 eller til knoksen... tenkte hvis noen her er interesserte i å betale mer enn det knoksen gjør, vil jeg muligens selge den. er oljelekkasje (som er delvis reparert, men om et år er det over & ut).. 76- modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 kan du sende meg en mail med nr ditt. er d en 5er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minelli Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 kan du sende meg en mail med nr ditt. er d en 5er?? Jeg skal sjekke vognkortet.. så skal jeg skrive tilbake .. Hva mener du, 5'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 kan du sende meg en mail med nr ditt. er d en 5er?? Jeg skal sjekke vognkortet.. så skal jeg skrive tilbake .. Hva mener du, 5'er? 5serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minelli Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Vil selge den for 10.000,- hvis det er noen interesserte her. Skriver tilbake ikveld ; info om bilen osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minelli Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 kan du sende meg en mail med nr ditt. er d en 5er?? Se på Nytt Emne, bmw 86 modell. Jeg tok litt feil der, hehe, ikke 76 modell altså. der finner du info om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 10.000,- var da en god del mer enn "over Knoks-pris"... som er 1500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 10.000,- var da en god del mer enn "over Knoks-pris"... som er 1500,-. I know Snakka med en som har peiling på bil. (I motsetning til MEG hehe) Han sa jeg kan selge den for 10.000,-. Hvis jeg selger den for bare litt over knoks-pris, så er det lite vits uansett, da vil jeg heller ha en bil å kjøre fram til jeg må levere den på knoksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minelli Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 10.000,- var da en god del mer enn "over Knoks-pris"... som er 1500,-. Ligner ganske mye på bildet av din bil, ser det ut som..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Min er en 5-serie, og modellen på bildet var fra '88 til '96. Altså ser den ikke slik ut, nei. Du sa jo dessuten i den andre tråden at det var en 316. Halvparten så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Min er en 5-serie, og modellen på bildet var fra '88 til '96. Altså ser den ikke slik ut, nei. Du sa jo dessuten i den andre tråden at det var en 316. Halvparten så stor. så siiint! hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Min er en 5-serie, og modellen på bildet var fra '88 til '96. Altså ser den ikke slik ut, nei. Du sa jo dessuten i den andre tråden at det var en 316. Halvparten så stor. så siiint! hehe..... Hvordan i alle dager får du inntrykket av at jeg er sint fra det innlegget der? Smily og alt jo. Tror du må endre innstillingen din litt når du leser noe på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Min er en 5-serie, og modellen på bildet var fra '88 til '96. Altså ser den ikke slik ut, nei. Du sa jo dessuten i den andre tråden at det var en 316. Halvparten så stor. så siiint! hehe..... Hvordan i alle dager får du inntrykket av at jeg er sint fra det innlegget der? Smily og alt jo. Tror du må endre innstillingen din litt når du leser noe på nettet... jeg kødda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå