Riefarn Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 I dag tidlig fikk jeg beskjeden at det kanskje hadde vært innbrudd i bilen min... muttarn hadde allerede sett sin som var brutt opp og frastjålet spilleren... min 320 sto rett ved siden av med en spiller verdt det tredobbelte og med litt i baggasjen, men de har gudskjelov ikke fått den opp..... Det har vært MANGE slike på feltet her jeg bor de siste dagene. Så tror kanskje det blir noe alarmmontering på meg... noe verksted på østlandet som kan anbefales? Hvor mye vil dette evt. koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Tror det koster 3850,- ferdig montert hos Bilradiospes, så regn med noe rundt der (pluss litt hos andre kanskje). Jeg har faktisk slutta å ta av frontpanelet nå når jeg har alarm. Vet ikke hvor lurt det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 10, 2004 Forfatter Share Skrevet November 10, 2004 Takk..... de pengene er det verdt.... skal begynen å ta det av uansett ... ikke grenser på hvor frekke folk er blitt... Må bare si at det er et sinnsykt bra forum og en genial side du har her Gunnar all Ros!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Den glorete spilleren din skremmer folk unna uansett Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Tsk. Er da ikke SÅ ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå