alexrh Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 På bilen er det alarm som uler hvis noen jekker den opp. Glemte å slå av alarmen før jeg jekket opp 3 cm og gjett om det ulte bra i parkeringshuset. Kjekt å vite at alt funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Hehe. Burde kanskje sjekke om min også slår ut på jekking. Greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Prøv å knuse ruta å da! Kanskje alarmen går?.. Hehe.. (ment som fleip, så ingen blir fornærmet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Jeg prøvde noe enda råere i går. Jeg åpnet opp bagasjeluken! Og jammen gikk ikke alarmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Sinnsykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Jeg prøvde noe enda råere i går. Jeg åpnet opp bagasjeluken! Og jammen gikk ikke alarmen! Jøss hvor får jeg tak i en slik æ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå