PenguiN- Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Gamlingen trenger et stk (førersiden) E39 speil med nedblending,el,varme osv...! haster! takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Hei, har ett sett liggende.. Som har sittet på en e39 97mod med ryggesensor. Regner med det er alt det du ramset opp på det. Du kan jo kontakte meg på 91712848 om du er interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 18, 2004 Forfatter Share Skrevet November 18, 2004 Trenge fortsatt to speil (helst ett men..) til E39, se første post for info!! VIKTIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2004 Forfatter Share Skrevet November 30, 2004 trenger fortsatt speile...HASTER ENDA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Nå har jeg fått tak i ett speil, høyre side. Dette kan du da få kjøpt. Solgte akkurat ett på venstre side for 750,- Hvor mye gir du for det på høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 høyre? er det passasjer siden? jeg trenger på fører siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg skrev feil, hehe, det er på førersiden ja... Hvor mye gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 700,- for ett speil på fører siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2004 der var jeg nok litt for rask. 600,- for et speil på fører siden. i og med at du skulle ha 1000,- for to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 650 pluss frakt og det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2004 OK maze, u win. MEN det bør være nedblending, EL, og Varme på de speila! er det det så kan de sendes til: Karl Erik Vang Stordalsveien 24 9407 HARSTAD 650,- + frakt. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Greit, sender det i dag. Har som sagt sittet på en e39 med alt utstyr, så vet de er el, og at de justerer seg etter ryggesensoren. Regner med at det er nedblending og varme oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2004 ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå