BalleKnalle Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Tenkte vi kunne starte en ønskeliste her! (og håpe på at en hviss mann ser den) Jeg ønsker meg vertfall: - en X5 4,6 til vinteren - en M3 SMG til sommeren - en marsipan stang Adminedit: Fikset litt på topic, har fobi mot capslock og mange spørsmålstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 jeg ønsker meg ganske enkelt billigere bensin, ikke toll ind til norge og en splitter ny m5.hadde kanskje gjordt seg med en fra hartge eller hamann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Ønsker meg en m3 csl og en fin m3 e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Jeg skulle virkelig ønske at norske politikere kunne stikke fingeren i jorda, og tenke litt fornuftig! Ta bare disse hersens fotoboksene: Hva ønsker norske politikere EGENTLIG å oppnå med disse? Slik de i dag er lakkert og plassert, er det helt tydelig at eneste formål med dem er å øke inntektene til staten. Dersom formålet skulle være å redusere antallet ulykker og dødsfall, skulle boksene vært lakkert i en knall-farge, og vært plassert rett før farlige svinger, for eksempel. Dette er faktisk blitt prøvd i et "fylke" (county?) i England, med målbart redusert antall ulykker som resultat! I Norge i dag står de gjerne plassert midt på en fin lang slette, hvor du etter å ha ligget bak en gammalrosa Hundai Accent rattet av en nervøs fjomp 10-15km/t under grensa ENDELIG ser ditt snitt til å kjøre forbi, med det resultat at du møter blitzen.... En annen utrolig intelligent politikk vi har i Norge er bruk av sivile politibiler langs veiene for å få bilister og motorsyklister til å redusere farten.... Hvem har vel ikke sett de sivile bilene langs nye E18 mot Tønsberg, der de står på veiskulderen med kamuflerte blålys rund baut, og rundhåndet deler ut bøter til en stakkar som har kjørt i 120?? Forøvrig sørger vi billister for i overkant av 30mrd kroner til den norske stat i skatter og avgifter HVERT år! Dette er vel omtrent på størrelse med landbruksbudsjettet..... Så, kjære Julenissen, det hadde vært utrolig flott dersom du kunne sørge for at Skogsholt & Co fikk et snev av fornuft! Og, dersom en bonus skulle være mulig, en M5 E60 til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 realistisk: En E36 32x, evt en e34 325 og oppover... urealistisk: E46 M3 Cab.... Enda mer realistisk: E30 325 Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Jeg ønsker meg en M3 front, nye lykteglass bak og en pen hekkvinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Ønsker meg tidsmaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Jeg ønsker meg fult sparco intriør jeg... og kanskje en ny turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Ønsker meg tidsmaskin... Hehe, hvor du vil hen i tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Jeg ønsker meg fult RS-look kit! + et nytt skjermkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Hehe, hvor du vil hen i tiden? Minst 1 måned bak i tid for å fikse noe dritt... Så hadde jeg brukt den til å dra frem og tilbake i tid og sjekka aksjekurser og lottotall etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Ikke mye bare M3 CSL,E36 M3,E39M5,Z4 og den 120d med AC styling som ble vist på messa. Det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Minst 1 måned bak i tid for å fikse noe dritt... Trøbbel med bil eller damer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Minst 1 måned bak i tid for å fikse noe dritt... Trøbbel med bil eller damer?? Det er vel sånt man ikke skal spørre om ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Damer, så klart.. Aguilera, jeg tåler såpass. Men du er jo medlem av fienden, the evil inovatises. Vet ikke om jeg vil snakke med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå