WAR_lock Skrevet November 12, 2004 Skrevet November 12, 2004 Hei. Eg skal kjøpe noen deler til min bmw BMW 325 IX 1986 Og lurt på om det er noen som har erfaring fra G.S - bildeler eller Motor Technik ? evt noen andre ? og hvor er det best service og billigst ?
Gunnar Skrevet November 12, 2004 Skrevet November 12, 2004 Det gikk bra å bestille og få deler fra GS Bildeler. Noe som derimot tydeligvis er verre er å få utbetalt penger for tilbakesendte nye deler (avtalt på forhånd at jeg skulle returnere de delene det ikke var behov for, og vedlegge kontonummer, så skulle det overføres). Det er 3.5 uke siden jeg returnerte delene (fikk kreditnota i posten to dager etterpå), ringte de flere ganger frem til forrige fredag da jeg fikk tak på en som skulle ordne, men neida, ingenting denne uka heller, så jeg ringte nettopp igjen, og jo, han skulle ordne igjen han. Blir spennende å se om det skjer noe før jul. Vanvittig irriterende å måtte holde på å purre og stresse for noen usle 350,- kroner. MT har jeg ingen erfaring med.
Mykle Skrevet November 12, 2004 Skrevet November 12, 2004 Jeg har bare positive erfaringer med MT, selv om jeg har hørt forskjellig. Men det skal sies at jeg bor 25km unna så alt jeg handler der er over disk. - Chris
BalleKnalle Skrevet November 12, 2004 Skrevet November 12, 2004 Har handlet sinnsykt mye med GS! Er på fornavn med ene eieren... Har bare gode ord å si om denne bedriften.. Hvis du ringer delelageret, spør alltid etter Trond Gule... Han er mannen til alt! De har ca 6000 forskjellige artikler på lager, dette gjør at de kan ekspedere ordrene raskt og effektivt. Da de er totalleverandør av reservedeler til BMW kan de ikke lagerføre alt, men de har ukentlige leveranser fra hovedleverandører, som og gjør at leveringstiden er lav på de spesialbestilte varene. Kan anbefale GS(Gule og Skrivarhaug) Bildeler på det beste. Tror ikke du blir skuffet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå