///M power Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Jeg jobber som taxi sjøfør og ser mye rart ut i trafikken. Idag kjørte jeg Økernveien ved autozentrum også hører jeg piliti syrener når jeg så i speile ser jeg at det ern sprt BMW som kommer bak med blå lys og det var verken 3serie eller 5 serie,menn 7serie E65. Jeg hadde sett politiet BMW motor sykler og hørt om dem har en 545 E39 sivil bil,menn 7serie er noen nytt. Viste dere om det? Jeg skulle ha tatt bile av den med mobilkamera og dele med dere andre,menn det gikk så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Piliti syrener? Går mye rart som sivilbiler gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Har hørt at det er en E65 sivilbil i Oslo ja. Er sikkert ment til litt spesielle anledninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 15, 2004 Forfatter Share Skrevet November 15, 2004 Piliti syrener? Går mye rart som sivilbiler gitt. P O L I T I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAS612 Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Tilhører politiet som jobber ved slottet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Ka som må til for og bli slotts politi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAS612 Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 ring harald å spørr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Harald hårfarge? Nei Ken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...