Gunnar Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Noen som har annonsert bil i Aftenposten noen gang? Bra respons? 400,- for innrykk én dag er ganske stivt, så jeg vil helst få bort den j.... bilen hvis jeg setter den inn der. Har jo allerede svidd av 500,- i annonser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Jeg har ikke annonsert selv, men E-39'n kjøpte jeg jo etter å ha funnet annonse i Aftenposten. Annonsen kom samme dag jeg slo til på kjøpet. Hvor "lett" det er å selge bruktbil (eller uansett hva man skal selge) er vel avhengig av hvor attraktiv bilen er....Regner med det er den Neon-vogna di du sliter med? Dette er kanskje ikke det gunstigste tidspunkt for salg av dyre ting, all den tid julen nærmer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 15, 2004 Forfatter Share Skrevet November 15, 2004 Er klar over at det er den verste tiden på året å selge bil, men jeg må bli kvitt den. Trenger pengene, og EU-kontroll og årsavgift er "rett" om hjørnet. Pluss at det selvfølgelig koster meg ekstra i forsikring for hver dag den står. Er lite aktuelt å bruke flere tusen på den om et par måneder når jeg allikevel skal ha den bort... Får vel gi Aftenposten et forsøk. Satse på annonse med bilde og lite tekst tror jeg. Er vel bedre enn bare lang tekstannonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 16, 2004 Share Skrevet November 16, 2004 har du sjekket priser på finn.no ? mener jeg kan huske at jeg betalte noe rund 400 kr for annonse på finn over en lengere periode + at jeg da fikk 3 dagers visning i aftenposten (mandag, onsdag og Fredag) fikk bra respons, og bilen ble solgt etter 1 uke. Det beste er vel å ringe dem og be om ett "tilbud" på annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2004 Forfatter Share Skrevet November 16, 2004 Det koster 499,- for 1 dag i Aftenposten + 30 dager på Finn. 3 dager i Aftenposten + Finn tror jeg var 799,-. Har allerede hatt Finn-annonse i 30 dager, som har gått ut, men bestilte grunnpakken med Finn hos Aftenposten, så nå har jeg ny annonse på Finn også. Kommer i Aftenposten i morgen, og bilen står nå til 40.000,- (!!). Hvis den ikke ryker nå blir jeg forbanna oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 16, 2004 Share Skrevet November 16, 2004 Noen som har annonsert bil i Aftenposten noen gang? Bra respons?400,- for innrykk én dag er ganske stivt, så jeg vil helst få bort den j.... bilen hvis jeg setter den inn der. Har jo allerede svidd av 500,- i annonser... Jeg har annonsert i Aftenposten, elendig respons!!! Ville heller prøvt finn.no viss jeg var deg, var faktisk der jeg fant det røe gliset mitt :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 16, 2004 Share Skrevet November 16, 2004 Skal du ha oppmerksomhet rundt annonsen Gunnar? Gjør som han med tt'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2004 Forfatter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg har annonsert i Aftenposten, elendig respons!!!Ville heller prøvt finn.no viss jeg var deg, var faktisk der jeg fant det røe gliset mitt :D:D Du mener ikke Aftenbladet nå da? Er ikke så vanlig å annonsere i Aftenposten når man bor i Rogaland liksom. Skal litt til å få folk fra østlandet til å komme vestover for å se på bil... Og, har som sagt hatt bilen på Finn i en måned allerede. 900 visninger (meget bra), 4-5 telefoner, en som har sett på den. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2004 Forfatter Share Skrevet November 16, 2004 Skal du ha oppmerksomhet rundt annonsen Gunnar? Gjør som han med tt'en Ja, for *det* er jo aktuelt. Men hadde vel funka med jenter også? Aguilera stiller kanskje opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 16, 2004 Share Skrevet November 16, 2004 Ja, eller så kjenner vel du ei 28-år gammel mor som gjør det i bytte mot litt snacks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2004 Forfatter Share Skrevet November 16, 2004 Kjeften! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 16, 2004 Share Skrevet November 16, 2004 Hahah, roan ner nååh Annonserte i både aftenbladet & aftenposten, menmen.... Og jada, klart jeg stiller opp Gi meg et kvarter så kommer jeg i skolepikeuniformen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2004 Forfatter Share Skrevet November 16, 2004 Hahah, roan ner nååh Annonserte i både aftenbladet & aftenposten, menmen.... Ok. Jaja. Vi får se, nå er det bare noen timer til de første Aftenposten-leserne ser annonsen. Bilen er BILLIG nå, så jeg håper virkelig noen får ut fingern denne gangen. Og jada, klart jeg stiller opp Gi meg et kvarter så kommer jeg i skolepikeuniformen min Weehee. Tar'n med hjem i jula da (til Rogaland), hvis jeg ikke får solgt den før det, så stiller du opp. Hva med jentejulenisseantrekk og snø? Tror annonsen får oppmerksomhet etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2004 Forfatter Share Skrevet November 17, 2004 Der ringte førstemann. Utlending som ikke ante hvor Horten eller Tønsberg eller noenting var, og syntes det hørtes veldig skummelt ut å bare kjøre E18 fra Oslo og rett gjennom Drammen og videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Du er vel så desperat at du stiller på visning i Oslo snart uansett? God mulighet til å ta en skikkelig babb og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå