PenguiN- Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Funker det å sette på en såkalt 97modell grill på en "standard ramme" ? eller må jeg kjøpe hele driten? kan jeg enkelt å greit ringe en høgger å si "skal ha 97 modell grill, takk" eller er dette en vanskelig operasjon som krever HEL ny grill/ ? ps: noen som har en 97 modell grill til salgs? (de chrome tingene altså, dersom jeg får vite at jeg ikke må ha HELE grillen ny..) takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 De som bytter pleier alltid å bytte hele greiene, på tross av at det krever lakkering. Det skulle vel tyde på at det ikke er bare bare å bytte kun nyrene, men er mulig det går med litt mekk. Usikker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Det må noe karosseriarbeid til for å kun bytte selve nyrene. Komplett grill koster ikke allverden og lakkering må til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Man å bytte helle ramma. Det er nada problem. Ta ut lyktene så er du langt på vei. Rammen er festet i et par skruer under de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 jeg bytta vertfall hele rammen og d koster jo nesten ingen tingen uten att du må lakke da, nåe jeg måtte uansett for en kompis kresja fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 også må jeg jo bare nevne vor fantastisk mye finere det er med ny typen grill. blir som en ny bil he he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå