Gå til innhold

Forumet !

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

hagenisse, tsk. Hadde faktisk ikke noe lyst til å starte bilen i denne tempen. Syntes synd på den. Men den svev villig, og motoren hørtes overraskende fin ut i så mange minus (knapt tegn til tikking). Fikk fyllt på litt mer konsentrert frostvæske også, så står den tryggere i natt. Jeg hadde IKKE trodd at det skulle bli -12 i natt. Vurderte nesten å gå ut i 2-tiden i natt for å helle på, men hjelper jo lite når man ikke får det rundt i systemet.

E39-523, Tjaaah. Nå når alt bare er slik det er nå og ting funker så er det bare tiden jeg bruker på å følge med i forumet og skrive evt. artikler. Men når det kommer oppgraderinger eller jeg skal gjøre endringer på sidene går det fort mye tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hmm. Vel.. da var mine første 5 studiepoeng i boks, fra faget "Internett og presentasjonsteknikk". Synd skrytet deres her ikke teller inn, for det ble en B på meg (og gruppa mi, hvor ikke alle hadde like bra peil).

Kanskje jeg kan sende foreleseren linken til disse sidene, håpe han kjører BMW, legge inn klage, og håpe at han vipper meg opp til A... ;)

Men - nå har jeg ihvertfall noe å feire på lørdag. I en alder av 23 er det godt å endelig være skikkelig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på eg og. Kjempeforum. Eg legger kanskje ikkje inn så mange innlegg, men eg har da lest så og si alt som har blitt skrevet her det siste året. Aktiviteten har tatt seg bra opp siden de første gangene eg var her inne for en god stund siden. Hyggelig tone, uten kranglefanter og besservissere, som andre forum har en tendens til å inneha.

All ære til Gunnar som holder det gående..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten skryte litt jeg også.

Dette er faktisk det mest seriøse forumet jeg har vært på noengang (har vært på ca 25 forskjellige forum),og får ALLTID ordentlige svar hvis man spør om noe og alle brukerne oppfører seg topp. :D

Stå på folkens!:D

mvh

oddis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...