Ettertenning Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Må bare skryte litt! Synst det forumet her er helt konge.. Er altids ett eller anna og diskutere og altid positive svar! ! ! Applaus Til Gunnar og alle som er med og holder forumet aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 jepp. der er jeg helt enig. all skryt til gunnar for og ordnet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Takker! Det er meget hyggelig å se at det har blitt så mye liv her inne når man har lagt såpass mye arbeid ned i sidene, så takk til alle som deltar! Tar gjerne imot tekniske saker og ting om noen har noe å bidra med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Må nesten få slenge meg med på skryten til de ansvarlige for dette forumet. Er ikke så ofte her, men de få gangene jeg er her å har spørsmål, får man jo nesten svar umiddelbart. Dette setter jeg stor pris på. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Må jo skryte litt jeg oxo Kjempebra side Gunnar, det skal du ha for Får altid svar når jeg lurer på noe, kjekt at folk er så medhjelpelige når en trenger råd og hjelp Stå på Gunnar!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Da vil jeg si at du må bruke mindre tid på forumet og mer tid på skolearbeid Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 hagenisse, lettere sagt enn gjort! ... men nå skal jeg faktisk opp på skolen for å levere inn prøveeksamen i matte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 .. det er sikkert kun for å få muligheten til å slædde litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 var jo en bra unnskyldning d da. nå skal jeg prøve og snike meg ned bakken hjemme på sommerdekk jeg tenker jeg. bare veier med d hjelper lite når d er snø i innkjørselen. lykke til med matten da gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Må slenge meg med i skrytekoret her jeg også! Her er alt fra seriøse informative innlegg, til morsomme saker! Knalljobb du gjør Gunnar! Jeg har også lurt litt på hvor mye tid som legges ned fra deg for å holde dette gående....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 hagenisse, tsk. Hadde faktisk ikke noe lyst til å starte bilen i denne tempen. Syntes synd på den. Men den svev villig, og motoren hørtes overraskende fin ut i så mange minus (knapt tegn til tikking). Fikk fyllt på litt mer konsentrert frostvæske også, så står den tryggere i natt. Jeg hadde IKKE trodd at det skulle bli -12 i natt. Vurderte nesten å gå ut i 2-tiden i natt for å helle på, men hjelper jo lite når man ikke får det rundt i systemet. E39-523, Tjaaah. Nå når alt bare er slik det er nå og ting funker så er det bare tiden jeg bruker på å følge med i forumet og skrive evt. artikler. Men når det kommer oppgraderinger eller jeg skal gjøre endringer på sidene går det fort mye tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 Hmm. Vel.. da var mine første 5 studiepoeng i boks, fra faget "Internett og presentasjonsteknikk". Synd skrytet deres her ikke teller inn, for det ble en B på meg (og gruppa mi, hvor ikke alle hadde like bra peil). Kanskje jeg kan sende foreleseren linken til disse sidene, håpe han kjører BMW, legge inn klage, og håpe at han vipper meg opp til A... Men - nå har jeg ihvertfall noe å feire på lørdag. I en alder av 23 er det godt å endelig være skikkelig i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Henger meg på eg og. Kjempeforum. Eg legger kanskje ikkje inn så mange innlegg, men eg har da lest så og si alt som har blitt skrevet her det siste året. Aktiviteten har tatt seg bra opp siden de første gangene eg var her inne for en god stund siden. Hyggelig tone, uten kranglefanter og besservissere, som andre forum har en tendens til å inneha. All ære til Gunnar som holder det gående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Må nesten skryte litt jeg også. Dette er faktisk det mest seriøse forumet jeg har vært på noengang (har vært på ca 25 forskjellige forum),og får ALLTID ordentlige svar hvis man spør om noe og alle brukerne oppfører seg topp. Stå på folkens! mvh oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Dette er faktisk det mest seriøse forumet jeg har vært på noengang (har vært på ca 25 forskjellige forum) Hvis dette er det mest seriøse forumet du har vært på tviler jeg sterkt på at du har vært på http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå