Gå til innhold

Forumet !

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er faktisk det mest seriøse forumet jeg har vært på noengang (har vært på ca 25 forskjellige forum)

Hvis dette er det mest seriøse forumet du har vært på tviler jeg sterkt på at du har vært på http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora... :lol: hehe...

BMWCCN forumet er jeg bare innom en sjelden gang... Det som diskuteres der er jo som regel milelange tråder om å få et nytt forum! Og det er jo ikke så rart sånn som det forumet er pr. i dag.... Det virker håpløst å få gjort noe med det forumet. Det er jo de samme gamle gutta som får G hør på det forumet så..... BMWCCN forumet har jo endel meget kunskapsrike folk når det gjelder BMW da.... men det begynner det også å bli her så da sverger jeg derfor heller til dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN forumet blir greit nok med et par forbedringer.

Forumet trenger en skikkelig søkefunksjon samt en markering på de trådene som er nye de siste 6 timene, visst det er det en har valgt å se.

Da vil det fungere mye bedre når en bruker flere pc'er, noe det ikke gjør slik det er i dag. Tror dette er noe som det blir jobbet med nå for tiden.

Oppetiden må også forbedres, men her er det vel også noe på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...