Gå til innhold

Bilder E30?


WebGeek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke dårlig nei...:) Men jeg ville nok bytta felger på den...(men det er meg da)

Planlegger så smått innkjøp av en mer eller mindre sliten E30 som jeg kan surre med i løpet av vinteren. Har en kamerat som er lakkerer og lakker gratis hvis jeg kjøper lakk selv(som jeg seff får rabatt på gjennom samme karen). Tenkte at jeg da kunne bruke vinteren på et prosjekt. Etter søk på google osv. fant jeg dårlig med sorte biler av denne modellen. Har hatt en diamantsort 86' 320i for et par år siden og jeg angrer så j**** på at jeg solgte den... fineste bilen jeg har hatt ever!

Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du fikse gratis lakkering for meg og? :)

Hehe...

Var litt heldig denne gangen da... som regel har de litt rester der hvor han karen jobber, så billig lakk er alltids lett å få tak i. I tillegg har han fått låne en lakkeringshall på et båtveksted i nærheten. Han fikk beskjed om at han kunne bruke hallen og utstyret gratis hele vinteren da det ikke skal brukes før sommeren igjen... Og siden han er litt snill han karen her så skulle han lakke bilen min gratis. Så alt dette vil koste meg er ca 500 i lakk + klarlakk...:D

Men kan alltids prøve å ordne billig lakkering... Han har ikke noe imot og tjene noen slanter extra på vinterstid...:)

Hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor utenfor bergen...

Uff da...:) Blir litt langt for deg...

Bor ved Porsgrunn...

Kan høre med han hva han eventuelt skal ha for en lakkering... Men det kommer jo mye an på hva slags bil og om forarbeidet er gjort skikkelig... Jeg vet helt sikkert at han ikke gidder å pusse, så dette må dere gjøre selv...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør han bra arbeid?

Er bare 4-6 mil unna jeg. Kunne trenge lakkering av panser, speil og bakrutespoiler jeg.. Egentlig hele bilen, men blir vel fort dyrt og mye arbeid kan jeg tenke meg...

Han lakkerte en E36 M3 en gang, og jeg sybtes personlig det ble meget bra... Han fikk noen sig på første forsøk men det som er er at han gjør det om og om igjen til han blir fornøyd selv... De bilene jeg vet om som han har lakkert har blitt bra. (I mine øyne hvertfall!)

PM meg med hva slags deler, hva slags bil, farge, farge det skal bli, så skal jeg høre med han. Men du må antagelig pusse og sparkle selv.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...