Gå til innhold

Bilder E30?


WebGeek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er Alpine White ja... :P Fin og grei farge, men ikke faen om jeg gidder ha en hvit bil... :P

Hehe... det som er flott med ny farge er at han tar litt av alle restfarger han har og mekker en fet farge av det...:D Hvis du tør...hehe...

Hvis det ikke er en helt bestemt farge man skal ha er absolutt det beste å gå innom en lakkerer og spørre om de har noe rester... blir MYE billigere da lakk alene blir noen tusenlapper... Som sagt så kunne jeg få 3 liter "nesten" sort for 500.-

Skal ta en prat med han i morgen å høre om han kan si en ca pris for lakkering av hel bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er Alpine White ja... :P Fin og grei farge, men ikke faen om jeg gidder ha en hvit bil... :P

Skal du skifte farge helt har du neppe bil du bare kan kjøre bort selv! Da må det være på bilhenger i så fall. Alt må ut, og pusses ned... Det ser virkelig ikke ut med biler som er lakka en ny farge utvendig, men ikke ellers.

Kunne godt hatt en annen farge jeg og, men jeg gidder bare ikke. Dessuten må jeg si at jeg faktisk synes E34 er ganske brukbar i hvitt. Skiller seg litt ut, og er pen så lenge den er ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg selvfølgelig tenkt på, men blir for mye arbeid... skal skifte motor, da lakker jeg kanskje motorrommet selv... Men inni og baki, der gidder jeg ikke bry meg SÅ mye... Kan hende jeg tar av dørtrekkene, og lakker dørene og... Men gidder ikke baki...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WebGeek, omtrent hvor mye skal han kameraten din ha får å lakkere bilen min fra linja på bildet og nedover (dersom han gidder)? Jeg står ev. selv for lakk og pussing. Gidder du å spørre han om det? Skal lakke bilen derifra og ned uansett til våren. lakkering.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...