GSS Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Vurderer å selge min 1985 323i. Bilen er meget pen. 270000km. Overhalt topp ved ca 250000km (dvs ny kam, nye vippearmer/aksler, slipt ventiler og seter og plansliping). Registerreim også skifet ved ca 250000km. Ny lakk i 2003. Ingen rust før lakkering, og ingen nå heller. Ikke saltkjørt etter lakkering. 17" sommerhjul med 215/40-17. 15"alu vinterhjul. Full m-tech utvendig. 23.11.04, Tillegg: Er et punkt på taket på begge sider rett foran takluka. Der er det små bobler i lakken på et felt med størrelse som en femmer(grrr). Har sittet en skjerm over takluka før, og dette har tydligvis ikke blitt helt bra. Førerstolen er en slitt recarostol. Ved lakkeringen i 2003 ble alt plukket av bilen. Alt av lister og vinduer. Støtfangere demontert osv. Slik at alt er blitt lakkert, også det bak lister o.l. Simons eksos, og KN-filter. 40 000,- glemon@online.no 922 51 956
GSS Skrevet November 21, 2004 Forfatter Skrevet November 21, 2004 Om prisen er like pen, det får en evt interessert vurdere. I mine øyne er bilen verdt det 3-doble, men salgsverdien kan jo ikke settes dit. Hvordan er de e30 som går for 30000?
Ettertenning Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Sorry eg såg ikkje at du hadde skrevet pris over, og det eg lurte på var ka pris den gikk for. Og 40 k for en sånn bil!! Det klinger godt i mine ører da! Problemet er og få lånt så mye uten sikkerhet
Hhenrik Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Betalte 23 000 for min bil, og det er en e30 325i som er fin i lakken og kjørt 200 000. Har litt rust på ene hjulbuen, men det koster jo ikke mer enn 2000,- å ta det som er av rust og lakke det opp igjen hos en mekaniker. Så jeg syns prisen var en smule stiv kan du si...men lykke til med å få solgt den da, så fin ut for den saks skyld.
GSS Skrevet November 22, 2004 Forfatter Skrevet November 22, 2004 Hvis du har gitt 23000 for en 325 som er i så bra stand, da har du rett og slett vært drit-heldig! Jeg gir ikke bort bilen min. Den står ikke i veien for meg, så jeg beholder den gjerne selv om ingen er interesserte.
bjirn Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Hhenrik, jeg har mine tvil om at den er like strøken som denne ser ut til å være. Kmstand har ingenting å si. Men, 40k er mye... 30 er vel mer realistisk...
GSS Skrevet November 22, 2004 Forfatter Skrevet November 22, 2004 Jeg var like før deg der bjirn ! hehe. Alle priser kan prutes på har jeg erfart.
bjirn Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Og, hvis man trenger delemotor, har jeg en 323-motor med defekte stempler som har gått ca 200 000
BalleKnalle Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Bare hold ut med prisen. Du får sikkert solgt(vertfall til sommeren, dårlig marked nå på vinteren). Jeg fikk solgt min 320i 86 mod for 70.000 kroner.. Det er forskjell på entusiast bil og "rusta ihjælkjørt kvisete råner bil". En kan jo få en E 30 til 5000 spenn å. Fordi om en ikke "ser" rust vil ikke si at den ikke er der...
Hhenrik Skrevet November 23, 2004 Skrevet November 23, 2004 hehe, jepp...ser mange bimmer går for mye peng for tia, men kansje ikke rette tiden å selge på... Min bil kjøpte jeg av en vell voksen mann som var sånn orginal freak. alt orginalt på bilen. Ingen styling hehe, men det kan være mitt lille prosjekt å style den. Var faktisk inne hos en mekaniker å sjekka bilen for rust. Og det var ikke mye, og det som var skulle han ta for 2000-3000,-. Mye betalte du for lakkeringen? og...du sa full m-tech styling...skal det ikke være en større vinge og med da?
bjirn Skrevet November 23, 2004 Skrevet November 23, 2004 det der er mtech1... det du tenker på, er mtech2...
SeT Skrevet November 23, 2004 Skrevet November 23, 2004 Sorry eg såg ikkje at du hadde skrevet pris over, og det eg lurte på var ka pris den gikk for. Og 40 k for en sånn bil!! Det klinger godt i mine ører da! Problemet er og få lånt så mye uten sikkerhet Er da ikke noe problem å få lånt 40k uten sikkerhet... Jeg fikk nå vertfall gjort det:P
GSS Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Skrevet Desember 9, 2004 Er det virkelig så dødt marked for e30 om dagen!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå