Gå til innhold

BMW ødelagt av styling!!!!


KennyZM
 Share

Anbefalte innlegg

Du skal vel i utgangspunktet ha litt større hjul enn på E30'n, så det blir sikkert ikke noe problem.

Hvilken dim var det som var oppført i vognkortet ditt? (Mener å ha lest det men orker ikke lete...) :?

Du kan jo bruke dekk kalkulatoren til Ove, og se hvilken dim du må ha i 18".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dim var det som var oppført i vognkortet ditt? (Mener å ha lest det men orker ikke lete...) :?

195/65-15" tror jeg.

Du kan jo bruke dekk kalkulatoren til Ove, og se hvilken dim du må ha i 18".

Bruker heller min egen... http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=dekkdim ;)

Men får se hva det blir til, er vel mest pengene det står på. Har uansett ingen hast. Er lenge igjen av vinteren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker heller min egen... http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=dekkdim ;)

Men får se hva det blir til, er vel mest pengene det står på. Har uansett ingen hast. Er lenge igjen av vinteren. :)

Den virket jo greit den. Men har du sett Ove sin? Mye annet fint i den også. Men det andre hører vel kun til E30.

En god stund med vinter igjen ennå ja.... Men når snøen smelter, er det bare å kjøpe noen FEEETE 18" med f.eks. 225/40-18. Tipper ikke du vil riste ut av bilen av den grunn! (Med mindre du handler hos din venn Sharif igjen da... :stupid: ) HEHE

Ta kontakt med meg istede, så kan vi se hva det går ann å rote frem! :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut, siden jeg har lyst på større felger til sommeren. ;)

Usikker på hvor ille det egentlig er med 18".

Hvor ille?? Synes ikke det er ille i det heletatt å kjøre med 18" hjul... Mann må selvsagt passe på å ikke kjøre over kantstener,kjøre nedi store hull o.l Kjører med 17" på vinterhjulene nå og synes ikke det er så stor forskjell på 17" og 18". Dessuten er det jo penere med 18" da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ille?? Synes ikke det er ille i det heletatt å kjøre med 18" hjul... Mann må selvsagt passe på å ikke kjøre over kantstener,kjøre nedi store hull o.l Kjører med 17" på vinterhjulene nå og synes ikke det er så stor forskjell på 17" og 18". Dessuten er det jo penere med 18" da.... :)

Veeel, hagenisse syntes jo det var så ille med 17" at han solgte Alpinaene sine. Bredden var kanskje hovedproblemet, men uansett...

Har riktignok kjørt hans bil med Alpina-felgene noen mil, og syntes vel egentlig det var greit nok, så 18" burde vel funke på min. Er bare synd det blir så dyrt med felger og dekk i 18".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfort-messig var det ingen problemer med 17". Forskjellig i ren fjæringskomfort er egentlig ganske liten fra 15". Smeller litt mer over kanter, men men. Bredden (8" og 9") gjorde derimot at man må ha brede dekk, noe jeg ikke helt ser poenget med.

18" blir sikkert helt ok på e34, men er for stort for e36 utseendemessig imo. For store felger ser bare tragisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med store/brede felger kan være at det blir voldsomt med sporing.... Derfor er det viktig å velge bra dekk og du må også har forstilling o.l i orden.....

Hvis Hagenisse synes 18" på E36 er stygt så må han se mye stygge E36'er rundt omkring..... :)

men er enig i at feks: 18" hjul kan se for stort ut på E36 hvis bilen ikke er senket tilsvarende.... det samme gjelder jo for E34 også synes jeg.... Jo større felger dess mere senking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...