///M Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Kjørte hjem på vei fra skolen idag, merka at cd spillern drev og hakka mens den spilte, skifta cder og det skjedde det samme, så ble det mørkt på spillern, og det begynte å ryke noe kraftig bak spillern kom masse røyk ut av spillern, bremsa bilen, slo av tenninga, ut med spillern og bare dro den ut, uff, så noe jævlig ut der inne og stank noe dritt, ledningene var smelta og det så ut som det nesten kunne begynne å brenne, slo på tenningen igjen, begynte å ryke igjen, slo av tenningen, tok ut sikringen til spillern og alt var bra, men lyset inni bilen og lysene foran og bak gikk til helvete på sjåførsiden untatt fjernlyset. Hva kommer det av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 overledning..må feilsøke og se etter tynnslitte kabler o.l som kan skape at ledninger evt gnisser mot hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 dårlig kontakt en eller annen plass som sikkert har gjort isolasjonen så sprø at det har kortslutta :\ er bare å begynne og leite .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Feilen ligger sikkert inni spilleren siden det hjalp og ta ut sikringen til spilleren. Og lysa dine, er sikkert bare og skifte en sikring. Prøv med en anen spiller vist du har tilgjengeli og se om det funker da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 GARANTERT spilleren din. Det samme skjedde meg i fjor, men jeg var litt mer uheldig enn deg. Jeg satt og ante fred og ingen fare da jeg kjente røyklukt. Trodde først det var eksos. måket på full guffe med vifta, og whoila! der stod det svart røyk inn i bilen. Hele forbanna ledningsnettet gikk opp i røyk, og deler av dashbordet brant opp innvendig. Heldigvis har man brann på forsikringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 23, 2004 Forfatter Share Skrevet November 23, 2004 Huff, det ser fælt ut der inne, ikke mye som ble skadet, hvordan skal jeg få satt opp nye ledninger og alt det tullet, hvor mye vil et firma gjøre det for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Får du start på kjerra nå? Om du har fått kortslutning i hele ledningsnettet, da kan det fort lønne seg å satse på forsikringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Får du start på kjerra nå?Om du har fått kortslutning i hele ledningsnettet, da kan det fort lønne seg å satse på forsikringa. ' kjerra gikk som normalt til diffen gikk til helvete, tror jeg skal vente litt, først diffen så se hva jeg kan gjøre med spillern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 kjerra gikk som normalt til diffen gikk til helvete, tror jeg skal vente litt, først diffen så se hva jeg kan gjøre med spillernSer ikke ut til at du har den beste uken, nei. Dette var uflaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2004 har nå bestilt en time hos strømmen bilradio, karen der skal sjekke årsaken til alt dette og gi meg en pris på hva han skal ta for jobben etter å ha sjekket, han skal ikke ha noe for selve sjekkinga. får se hva d blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå