WebGeek Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Er det mulig det a? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255398 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Skulle hatt premie for frekkhet. Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Fy f... så ille! Rett før jeg må skaffe låsebolter til 16-tommerne mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Skulle hatt premie for frekkhet. Herregud. Skuddpremie vel? Syk person som har gjordt dette... no doubt... For å spare 3-4000kr så er vedkommende villig til å risikere livet til >5 (i en bil) personer... sykt sykt sykt. Det som er verst er at hvis vedkommende blir tatt så blir straffen "ingenting" - burde vært prøvd i retten som drapsforsøk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Frekkheten kjenner INGEN grenser! Leste at Dan Børge Akerø ble frastjålet bilen sin mens han var inne for å hente barna i barnehagen. Han hadde parkert utenfor med motoren i gang, og da han kom ut var bilen vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Også et nytt bevis på damer og bil.. "så ikke at hjulkapslene var borte" står det... hmmm.. Hva med å sjekke dekkene og felgene da, før hun kjørte...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Tja. Kommer jo litt ann på hvordan man står parkert. Jeg kjørte avgårde med et flatt hjul engang. Pleier ikke ta en runde rundt bilen slik du måtte i police quest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Greit nok det liksom.... Men hvis du kjører med 18" med lavprofil.... Og når du kommer ut av supern så har du stålfelg dandert med overflate rust... Så bør en vel skjønne tegninga kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Noe sier meg at en småbarnsmor i en astra ikke kjører med 18" på vinterdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Nei nei. ... men du skjønner hvor jeg vil henn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Sykeste jævelen som har gjort det der ass... At han turte, kan kunne jo ikke vite hvor lenge dama skulle handle, plutseli hadde hun komt ut og - oisann!!! Ehhh..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Det er ikkje grenser nei! Men di fikk nye dekk ferdig pålagt samma dagen av ett eller anna dekkfirma i haugesund! Det er jo snilt gjort. Og det med damer og bil! Leste dere artikkelen? det ristet og dunket så mye i rattet at hun tørte ikkje å stoppe før hun var komt heim!! Da er du domm da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 hehehe, som jeg skulle gjort det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Og det med damer og bil! Leste dere artikkelen? det ristet og dunket så mye i rattet at hun tørte ikkje å stoppe før hun var komt heim!! Da er du domm da! Hehe, det gjelder ikke ALLE damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Og det med damer og bil! Leste dere artikkelen? det ristet og dunket så mye i rattet at hun tørte ikkje å stoppe før hun var komt heim!! Da er du domm da! Hehe, det gleder ikke ALLE damer Får ikkje håpe det, men det er ikkje uten grunn at eg kvir meg til dama skal ta lappen! Off off off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå