Gå til innhold

hmmmmm m3 henger vel i enn tynn tråd


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg er 18 å har 4 unger på 2, 3, 4 og 5 år! E30en holder lenge den for mine fantasi mareritt unger...

Øøøøøøø... starta litt tidlig eller? :shock::shock:

Første spratt altså ut når du var 13år? :shock:

Det vil kanskje til og med si at den var påbegynt da du var 12 år?? :shock:

Jøss... eller mente du 28 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 å har 4 unger på 2, 3, 4 og 5 år! E30en holder lenge den for mine fantasi mareritt unger... :lol:

Så hvis jeg jeg forstod riktig står han vel fremdeles på 0?... Mulig jeg tar feil men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så meget, jeg holder nok på m3´n så lenge jeg har mulighet og økonomi til d. er dyrt med 2 barn vil jeg tro :)
Jeg er så heldig å ha to barn selv, og kan vel si at det koster penger, men det er ikke pengene som er den store "kostnaden" i forhold til bilinteressen. Det er tiden. Å ha barn er ingen deltidsaktivitet, og det er først når barna kommer til verden at samboer/kone får en ny tittel. Mange tror at den nye tittelen enkelt og greit er mor/mamma, men det er jo bare en liten del av helheten. I BMWCCN lærte jeg den tittelen som jeg synes er mest beskrivende:

FTK = FriTidsKoordinator

Da må man prioritere tiden nøye for å kunne stelle med sin bilhobby. Mine barn er nå 6 og 9, og det går an å ta de med på en del av biltingene, men de blir fort leie av å se pappas bein stikke ut fra undersiden av bilen, og har heller lyst til å være med venner. Etter hvert som de blir enda større regner jeg med at det vil kunne bli proporsjonalt mer tid hos/med venner, og pappa får mer tid til bil. Det kan jo også legges til her at jeg ikke har kunnet prioritere bilhobbyen så mye siden jeg ble "pappa", og først i fjor følte jeg at det var på tide å ta tak i dette igjen. Det har vært et deilig år, og jeg satser på at det bare kan bli bedre......

Håper du har bedre prioritering i fritiden enn hva jeg hadde, Kjell Rune, slik at du ikke mister taket i interessen din. M3'en fortjener å bli tatt vare på, og ikke minst bli brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...