Hhenrik Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Print det ut og klistre det opp i bakruta di... respect to the man in the x-ray van..huh? hæ? jeg snakker om? glem det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Fiksa størrelsen. Moro bilde, Kjell Rune! Men er det nok til at du går med på å selge M3en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2004 Forfatter Share Skrevet November 25, 2004 d har blitt diskutert for og si d slik. men jeg er sannelig ikke sikker om jeg vil selge. jeg har drømt om den bilen i hele mitt liv og når jeg endelig har fått den får jeg ha den i 3mnd for så og selge den igjend. d er jo lite surt d da:) men nå står den fint under tak inne i garasjen og kozer seg uten ett snøfnugg på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Hvis det ikke står på penger eller plass så behold den. Ikke regn med at du får like mye tid til den men... Vent og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorsport Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Unger får faen meg vike! Her i huset bruker vi prevensjon Når du har en såpass grom bil burde du visst at din lokale bensinstasjon som regel lagerfører Durex Bruk og nyt bilen så lenge du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 26, 2004 Forfatter Share Skrevet November 26, 2004 jeg får håpe jeg kan beholde den. d er jo ike en bil som står til salgs vær dag for og si d slik men men. blir nok kjøpt e34 520stasjonsvogn og nå så. jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå