Gå til innhold

Ny frontrute...


E39-523
 Share

Anbefalte innlegg

Jadda....På veg til jobb i går morges, hører jeg helt plutselig et SMEKK i ruta mens jeg kjører i Ryen-tunnelen...Helt i høyre kant på frontruta ser jeg et ørlite merke....Som nå er blitt en 10cm lang sprekk... :twisted: Noen som kan tipse om et bra sted å bytte ruta i Oslo? Er det best å bruke merkeverksted? Jeg tenker spesielt på kupe-speilet som er limt til ruta, og som har automatisk nedblenning. Er dette kurant å skifte for en "bilrutespesialist"? Har en E39 jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tror sensoren til speilet sitter i speilet, det ser ut som at det er en slags fotocelle der (noen mm i diameter). Det jeg egentlig lurte på, var om en bilrutespesialist kan løsne speilet og feste det på ny rute uten å ødelegge noe elektronikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger det noe strømkabel eller noe i ruta der?

Selve speilet er det neppe noe problem å ta av. Er vel mer hvis det ligger noe kabler og greier der.

Dessuten, bruker du en skikkelig sjappe (på dagtid) og de ødelegger noe må jo de erstatte det. De skal ikke ta på seg en jobb de ikke håndterer. Jeg ville bare gitt beskjed om nedblendbart speil på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...