BalleKnalle Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Test deg selv... TEST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 27, 2004 Forfatter Share Skrevet November 27, 2004 Du må bli singel: Du er ikke til å leve med. Du fikk 11 av totalt 33 poeng Du bør med 98,3 % sannsynlighet satse på singellivet. Ups.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Du fikk -12 av totalt 33 poeng og duger overhodet ikke som singel. Kom deg inn i et forhold så fort du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorsport Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Fikk en negativ overraskelse der gitt "Du fikk 10 av totalt 33 poeng. Du bør med 98,3 % sannsynlighet satse på singellivet." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 midt på treet jeg gitt. hmmm. va feil har jeg gjordt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 "Du fikk -2 av totalt 33 poeng Du klarer visst ikke å bestemme deg..." Hmm, må ha vært fordi det var så mange teite alternativer. Er nå akkurat det samme, er jo ingen fare for at jeg får noen dame uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Fikk 0 poeng, og klarer vist ikke bestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Ja takk, begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Jeg har en 52" bakprojeksjons TV, OG gardiner som matcher møblene! Er stadig ute og drømmer om en ny 52".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 nekter å ta testen Dama ga meg en tv i går, ikke faen om jeg dumper henne enda (bedre dame skal du lete lenge etter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Stor var den da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hmm, var nok helst for mannfolk den testen der da, tror ikke akkurat jeg stikker ned på noen fotballpub viss typen får besøk av kompisser Rare spørsmål uansett da, hva har poteter med forhold å jør?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hmm, var nok helst for mannfolk den testen der da, tror ikke akkurat jeg stikker ned på noen fotballpub viss typen får besøk av kompisser Rare spørsmål uansett da, hva har poteter med forhold å jør?? Poteter kan brukes til alt Det har du vel hørt!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Du fikk 9 av totalt 33 poeng Du klarer visst ikke å bestemme deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Stor var den da??? hehe... 25"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå