Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig intressert i felgene. Bor i Larvik så det er jo ikke snakk om noe frakt eller noe sånt da. Er de hele og pene eller bærer de preg av at de er brukte?

MVH

Espen Evjen

Skrevet

Jepp.

Vet ikke om jeg skal bruke de på bilen, kanskje ha de som vinterfelger neste år. Men uansett så er det sånne ting som er utrolig morsomme å ha, dessuten synes jeg de er veldige pene og passer bra til en orginal stil.

Skrevet

De ser hele og pene ut! Det er noen skrapmerker på kanten, men de er så langt inn at jeg tror at dekkene skjuler dette(regner med at det er fra dekkspakene de bruker når de legger om dekk)!

Skrevet

Jeg har litt problemer med å komme meg til Porsgrunn da jeg ikke har lappen for øyeblikket, så det beste fra min side hadde vært å vente til rett over jul. Men dersom det blir problematisk for deg kan vi sikkert finne en løsning på det.

Skrevet

Jeg skulle gjerne blitt kvitt de snarest mulig! De ligger litt dumt til i garasjen så det er vel bare et tidtsspørsmål før kjerringa klarer å kjøre på dem når hun kjører inn(har ingen andre plasser å gjøre av dem)! Men jeg kan sikkert komme til Larvik hvis du vil!

Skrevet

Mulig jeg er interisert men de er vel ganske gamle nå. Er vel store sjangser for at de ikke er helt runde lenger. Har du fått sjekket det? At de er helt runde på den innerste kanten. Den som sitter innerst på bilen. Der felgene er svakest. Bare å legge felgene ned med kanten opp og se nøye rundt hele felgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...