Remy Sandvik Skrevet November 27, 2004 Skrevet November 27, 2004 7,5*17 orginale E36 M3 felger uten dekk. Innpress er 41mm! Jeg vet ikke hva disse er verdt men prøver på 3500! Kom gjerne med bud! Remy Sandvik www.remysandvik@hotmail.com
E-Evjen Skrevet November 30, 2004 Skrevet November 30, 2004 Jeg er veldig intressert i felgene. Bor i Larvik så det er jo ikke snakk om noe frakt eller noe sånt da. Er de hele og pene eller bærer de preg av at de er brukte? MVH Espen Evjen
Gunnar Skrevet November 30, 2004 Skrevet November 30, 2004 Du er klar over at du må til med spacere for å få de på femmeren din? (Gaute, denne gangen er det riktig! )
E-Evjen Skrevet November 30, 2004 Skrevet November 30, 2004 Jepp. Vet ikke om jeg skal bruke de på bilen, kanskje ha de som vinterfelger neste år. Men uansett så er det sånne ting som er utrolig morsomme å ha, dessuten synes jeg de er veldige pene og passer bra til en orginal stil.
Remy Sandvik Skrevet November 30, 2004 Forfatter Skrevet November 30, 2004 De ser hele og pene ut! Det er noen skrapmerker på kanten, men de er så langt inn at jeg tror at dekkene skjuler dette(regner med at det er fra dekkspakene de bruker når de legger om dekk)!
Remy Sandvik Skrevet November 30, 2004 Forfatter Skrevet November 30, 2004 Høres egentlig greit ut det! Kommer du til Porsgrunn eller hvordan skal vi gjøre det?
E-Evjen Skrevet November 30, 2004 Skrevet November 30, 2004 Jeg har litt problemer med å komme meg til Porsgrunn da jeg ikke har lappen for øyeblikket, så det beste fra min side hadde vært å vente til rett over jul. Men dersom det blir problematisk for deg kan vi sikkert finne en løsning på det.
Remy Sandvik Skrevet November 30, 2004 Forfatter Skrevet November 30, 2004 Jeg skulle gjerne blitt kvitt de snarest mulig! De ligger litt dumt til i garasjen så det er vel bare et tidtsspørsmål før kjerringa klarer å kjøre på dem når hun kjører inn(har ingen andre plasser å gjøre av dem)! Men jeg kan sikkert komme til Larvik hvis du vil!
E-Evjen Skrevet November 30, 2004 Skrevet November 30, 2004 Jepp, men da tar jeg de nå siden det passer best for deg. Har du mulighet til å avvente til helga så kan jeg kanskje få meg skyss fram og tilbake?
Remy Sandvik Skrevet November 30, 2004 Forfatter Skrevet November 30, 2004 Joda det går bra! Her er telefonnr. mitt(90025940) Så kan du ringe meg når du finner ut når du kommer!
Remy Sandvik Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Skrevet Desember 1, 2004 Felgene er fortsatt tilsalgs hvis det er noen som er intressert!
bimmerdude Skrevet Desember 2, 2004 Skrevet Desember 2, 2004 Mulig jeg er interisert men de er vel ganske gamle nå. Er vel store sjangser for at de ikke er helt runde lenger. Har du fått sjekket det? At de er helt runde på den innerste kanten. Den som sitter innerst på bilen. Der felgene er svakest. Bare å legge felgene ned med kanten opp og se nøye rundt hele felgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå