Ettertenning Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 EG har sett fleire ganger folk som har bygget med elementer mot setet og di depper ikkje akkuratt over det! er mangen måter og bygge annlegg på ingen er perfekte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Kassene går nesten helt intil seteryggen. Virker som at taket i det lille rommet skråner litt innover så det er kanskje 5 - 6 cm med plass bak kassene.Jeg er nesten 100% sikker på at å snu elementene mot setet ikke er lurt. Bagasjerommet er så lite at det fungerer omtrent som en egen kasse så du får nok best følelse av basen ved å ha de slik jeg har det. Jeg ble ihvertfall anbefalt det slik av bilstereosenteret.no. Det som er tingen.. Er at hvordan skal jeg få lyd inn i kupeen da? Om jeg sperrer helt igjen, og elementene spiller ut i bagasjerommet? Da må jeg benytte bassrefleks.. Og det vil jeg ikke.. Bilstereosenteret.no, har dem mye peiling? har dem mere peiling enn en som vant EM i Billyd og anbefalte meg å snu de mot bakseteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg bygget to seperate kasser for å få et mellomrom mellom de inn mot skiluken. Det kommer plenty med bass inn i kupeen min og det rister og dundrer som et uvær. Jeg har heller ikke tatt bort skiposen, men skal gjøre det snart for å få enda mer lyd inn. (noen som vet hvordan man fjerner denne luken?). Spør også på www.bimmerforums.com der det er masse stereo diskusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 (noen som vet hvordan man fjerner denne luken?) Jeg brukte rett og slett hammer og meisel... Slo på de punktene den satt fast i, så kom den. Finnes sikkert bedre måter, men det funka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Får du satt den på igjen da? Vil ikke gjøre noe som ikke er mulig å rette opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Tar du den ut får du den ikke på igjen uten videre, nei. Men den betyr jo ingenting. Mangler jo på biler med skipose. Og skal du fjerne anlegget ved salg kan du bare lage en ny stoffkledd vegg mot bakseteryggen f.eks. Blir strøkent det. Eventuelt kan den jo alltids nestes fast igjen. Da må du bare passe på å ikke bøye den når du slår den ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg har skipose. Trodde du mente plastluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Ååh. Nei, tenkte på metallplata man fjerner for å sette i sub/skipose når man ikke har skipose fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg vil ha elementene andre veien, for jeg vil ha en kasse samlet, og bygge igjen helt.. Og porta kasse blir ikke aktuelt.. Blir nok glass i kassa også.. Skal se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå