Gå til innhold

"Snøsokk"


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Hurtigkjettinger er billigere og sannsynligvis bedre... Men tror nok sokken funker. Mener jeg leste at flere bilprodusenter hadde gått inn for å kjøpe rettighetene slik at de kunne putte den i bilene som standard. Tror kanskje BMW var blant de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den der jeg tenkte på ja. Noen som har prøvd den?..

Jeg kjøpte en slik for 2 år siden. Har brukt den på våt stålis med iSbilen som ikke har ASC eller sperre og den funker brillefint. Kan trygt anbefales. Dessuten er det liten sansynlighet for at den skal ryke og fucke opp hele skjermen slik hurtigkjettinger har for vane å gjøre.

Edit: Min er forøvrig senket tilsvarende 60/40 og det eneste som passer inni skjermen er de sokkene. Kjettinger er håpløst, men disse bygger omtrent ingenting i bredden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du klarer deg fint med "snøsokk" og slikt "dekk-klister" spray.. Med mindre du skal på fjell tur da?? :D Er jo hendig å bruke den der sokken i forhold til kjettinger.. Den testen jeg så brukte de ca 15 min å få på kjettinger.. (første forsøk), mens de brukte et par min med å få på sokken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkklister er ingen god løsning, har hørt at det ødelegger egenskapene til lamellene i dekket, bruk heller motorvask i dann og vann, sprøyt på kjør bilen litt fram og gjenta dette ( på snøføre ), så får du vekk all dritt på dekkene og de føles som nye igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...