sn|per Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Skal selge to speil for søskenbarnet mitt. Han kjøpte dem til sin e36 sedan, men de passet ikke. Så disse er vel til coupe/cab. speilene er svarte og elektriske. 3 bolter til å feste på bilen. 1500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Svarte? Er de lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 28, 2004 Forfatter Share Skrevet November 28, 2004 Vet faktisk ikke om de er lakkert svart. Han kjøpte dem brukt slik som de er nå i hvertfall. Er noen få skraper i dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Kanskje en ide å finne ut? Det har jo litt å si... bilder er og fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Passer de til Compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 skal legge ut bilder når jeg er ferdig på jobb..Snakket med søskenbarnet mitt og han sa de var lakkert. Aguilera: De passer desverre ikke til compactt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hvilken svartfarge? Er flere, men aner egentlig ikke helt forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Søskenbarnet mitt trodde fargen hette "cosmo-black" eller.no, Men uansett har jeg et par bilder her, men hvordan poster man bilder fra hardisken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Det tror jeg ikke går an, du må først laste opp bildene på en side på nettet og derifra klippe og lime url addressen til bildene, du klikker på IMG knappen over her så lime inn url add så img igjen og klikke Ok, så kommer bildene frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Du må uploade de et sted. Cosmo-svart passer forøvrig meg perfekt Hvis de faktisk er til coupe, elektriske, ikke har altfor seriøse riper og ikke minst fungerer så er jeg interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 30, 2004 Forfatter Share Skrevet November 30, 2004 hagenisse: hvis jeg får e-postadressen din så kan jeg sende deg noen nærbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Sender deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå