Aguilera Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hvor mye koster det å få nullstillt d der Oil Inspection greiene som lyser i displayet? Og er det bare merkeverksted som kan gjøre dette? De "vanlige" verkstedene jeg har vert på har ikke kunnet gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Ettersom det ligger oppskrifter rundt omkring på hvordan du kan gjøre det selv så burde vel de fleste greie det. Om de har spesielt utstyr for det er en annen sak. Uansett, kun nullstillinga får du sikkert gratis hos bmw hvis du smiler litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Du er jente, så det fikser du lett gratis! Egentlig rart at de vanlige verkstedene ikke har kunnet gjøre det. Det finnes en sånn håndholdt diagnosesak som ikke er så dyr. De fleste verksteder pleier å ha en slik. Helleland på Klepp (i Verdalen) har f.eks. Har fått gjort det gratis både der og hos Bavaria, men det kommer nok litt an på om du har vært kunde der før eller ikke... Hvis ikke koster det vel typisk et par hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Gjør det selv: http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Du er jente, så det fikser du lett gratis! Heheh, okai....får prøve d da Men viss de skulle ver vanskelige så står jeg nok i et par hundrelapper da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hvis du er medlem i BMWCCN kan du få ordna det gratis. Klubben har nullstillingsverktøy. Det ligger hos en på Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hvis du er medlem i BMWCCN kan du få ordna det gratis. Klubben har nullstillingsverktøy. Det ligger hos en på Sandnes.Helt riktig! På onsdag er det klubbmøte, og da kan man få nullstilt service indikator. Det er heller ikke problem å få gjort dette nesten når som helst, men det betinger altså at man er BMWCCN medlem. Man kan melde seg inn på klubbmøtet førstkommende onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Man kan også få kjøpt dette spesielverktøyet. Det var en dansks side som solgte det. (Husker seff ikke adressen). Har en servicelampe som skal nullstilles jeg også, og siden jeg går på skole (bilelektronikk) så får skolen låne alt spesialverktøy gratis! Så til neste uke skal jeg nullstille min. Men som sagt, det er å få kjøpt vet jeg. Kosta rundt 300 DDK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 De er å få kjøpt til 100-150,- fra Ebay også. Men det er ikke noe diagnoseopplegg, kun noe simple greier for å resette lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg gjorde det selv med kun en 10 cm lang høyttaler kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg betalte 50 kr hos lokale bmw verksted. men gjøre selv heretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 jeg bruker vanlivis en prøvelampe jeg. visy jeg skulle være så uheldog og stappen den i feil hull he he så går d bra for d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå