Gå til innhold

Klutsj


Håvard ///M3
 Share

Anbefalte innlegg

koble en slange fra bremsecalipteren og bort på clutch nippelen. nippelen på clutchen skal stå åpen og så presser du trykk fra bremse caliperen medog stenge når pedalen er i bynn og tråkke på nytt. da går luften op istede for ned. gjordt på 3 min. håper jeg forklarte dette på en forståelig måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden slavesylinderen har luftepluggen feil vei, kan det ofte lønne seg og holde denne løst og "opp ned" slik at luftenippelen blir det høyeste punktet og ikke det laveste slik det er når den sitter på girkassa. Husk å lage en liten brakett eller noe som holder igjen stempelet så ikke det fyker veggimellom (been there, done that). Husk at bremsevæske er svært giftig, og ikke bland de ulike typene væsker(silikon og ikke silikon). Bruk evt anledningen til å lufte hele systemet og bruk da DOT 5.1 væske. Husk å kun bruke væske fra uåpnede beholdere (ikke noe som noen brukte for noen uker siden som det fortsatt er masse igjen av...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...