Gunnar Skrevet November 29, 2004 Skrevet November 29, 2004 Jeg mangler følgende to deksler til min E34 sedan: Midtkonsollet mot baksetet: Deksel over slepekrok i bakfanger: Trenger også en svart vindussveiv (høyre bak, men det skulle ikke bety noe hvilken dør det er fra). Hvis noen har en eller flere av disse tingene er det bare å gi beskjed. Pris blir vi enige om. PM, mail: gr@bmwguiden.no, eller mob: 913 00 261.
318iAT Skrevet November 29, 2004 Skrevet November 29, 2004 Os bildeler Gunnar, koster sikkert ikke mange kronene for de småtingene brukt.
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Forfatter Skrevet November 29, 2004 Neida. Prisen er nok ikke noe problem. Men sendte ham en mail om det en gang, så ba han om tlfnr mitt. Sendte ham nummeret og hørte aldri noe igjen. Er vel heller ikke sikkert at han vil selge de delene løst. De hører jo til en fanger og et midtkonsoll. Men kan ta turen bort bort til OS selv om et par uker. Tenkte bare å høre om noen kanskje hadde noe liggende.
318iAT Skrevet November 29, 2004 Skrevet November 29, 2004 Såpass, ja da forstår jeg at du prøver andre muligheter.
Gunnar Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Skrevet Desember 4, 2004 Stikker innom OS når jeg kommer hjem, hvis han ikke har må jeg vel bare sjekke prisen på nye ja. Dårlig med respons på dette her!
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Skrevet Desember 14, 2004 Trenger vel egentlig ikke disse lenger nå. Var hos OS i går og fikk det meste jeg trengte. Selv om bakfangerdekselet (nytt) ikke passa helt... Får nok ordnings på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå