alexrh Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=10152 BMW førere burde vært unntatt denne regelen. På autobahn var en uskreven regel at når man så 4 samlede lys i bakspeilet så var det bare å komme seg over i høyre felt for nå kommer det en rask bimmer. Var vel 2.0 liter og opp som hadde dette originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Feil link sa du? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101526 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 "Også møtende trafikk kan bli blendet av nærlys og tåkelys sammen. " Er de riktig montert skal de ikke blende møtende trafikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 ...men "våre" tåkelys er lovlige så lenge du kjører med parklys og ikke nærlys??? BMW-style, liksom.... Hva hvis man bruker denne kombinasjonen om kvelden?? Det gir selvfølgelig dårlig sikt når det er mørkt osv (lite hensiktsmessig), men på større innfartsveier, Oslo sentrum og i tunneller o.l. er det ofte så god belyst fra før. Andre billister ser deg jo i speilet osv... Bare lurte på det juridiske her....Har jo limt fast tåkelysknappen på på, som andre BMW-eiere... ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Ikke lov når det er mørkt. Dessuten er det dumt å bruke tåkelysene nå på vinteren. Sprekker jo bare på e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 hmm...sprekker??...da har jeg vel bare hatt flaks da.... Takk for kjapp respons.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Jeg kjører alltid med tåkelys, de "mobbeofferene fra barneskolen" får heller bare gi med den tusenlappen i bot. De sa at det var 10-15 biler av 100 som kjørte med tåkelys. Hvis man bare ser på BMW`er, da er vil vel oppe i 80 av 100? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Jepp.. Kjørte med tåkelys jeg å... Finest det.. Purken kan drite & dra hvis de ikke har bedre ting å finne på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Barnslig holdning på dere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Har alltid kjørt med tåke/kurvelys og politiet har ikke stoppet meg èn gang... rart igrunn hvis de er så strenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 jeg møtte de her en dag, og da blinket de bare på meg. latet som jeg ike skjønte no jeg og tura vidre med grøfters og kjørelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 "Også møtende trafikk kan bli blendet av nærlys og tåkelys sammen. "Er de riktig montert skal de ikke blende møtende trafikk.... fire lys blender mer enn to, det er ikke så vanskelig å forstå. Normale nærlys blender også en god del, selv om de er riktig justert, men blending til en viss grad må man godta, ellers vil ikke de som kommer imot se noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 jeg møtte de her en dag, og da blinket de bare på meg. latet som jeg ike skjønte no jeg og tura vidre med grøfters og kjørelys. oooooohhh.. du er vel tøff... Hva er det egentlig som er så kult med tåkelys og nærlys sammen, og hvorfor er bmw så til de grader overrepresentert her ? folk med bmw driter i at de blender andre? folk med bmw driter i at de blender seg selv? er det andre grunner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Jepp. BMW-eiere er en gjeng egoer som kun tenker på at bilen skal se kul ut. Dessuten eier vi veien. Noen mer du lurte på, din drittsekk? (nei, innlegget var ikke seriøst ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå