BalleKnalle Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Sjekk denne http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101527 Statens vegvesen er blitt helt psyko-C.S.I. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Kanskje det er yndlingsprogrammet hans! hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Nå ble jeg overrasket Statens vegvesen klarer å bruke hodet de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Hvis det får negativt utfall for "folket" så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Sga seyy, det finnes fremdeles littegrann hjerneceller igjen hos statens vegvesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 jeg foretrekker den plukk av metoden jeg teip er vel litt tøft vist den plutselig sku løsne. men etter jeg fikk m3´n har jeg sluttet med den sporten der. er vel litt lett og bli jennkjent. også har jo biltilsynet bilde av bilen min etter jeg ble stoppet i teknisk. hmmmm. den mangelappen som nå er fiksett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 første tingen jeg kom til å tenke på etter jeg leste den artikkelen der var ett produkt jeg så på Autofil messa: En slags spray som du sprayer over skiltet så det ikke synes noen som har peil om sånt funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Det går rykter om at det funker dårlig på norske skilter siden tegnene er stanset ut i metallet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har hørt at hårspray skal gjøre susen... Når blitzen fyker i vei skal vist skiltet bli overeksponert og nummeret uleselig...(rykte.. men har ikke økonomi til å teste det.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Hva med å bare ikke kjøre fort forbi boksene? Dere har vel gps og fotoboksvarsling uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå