BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Sinnsykt strengt for de ansatte her.... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Jobba noen hundre meter lenger borte tidligere, hos konkurrenten til Schlumberger. Hadde jeg jobba der fortsatt skulle jeg kjørt innom og kjørt svin på parkeringsplassen på pur f... hver dag til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Kan du ikke gjøre noe gøy ut av Schlumberger.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Ja sånt er det blitt hos de fleste av oss som jobber i oljeindustrien,ser at flere og flere selskaper følger samme modell,men den med kjøretimer og overvåking av bil er noe forbaska tull fatter ikke at de ansatte finner seg i det,men det er nå bare min mening! Jeg jobber offshore og fikk bugs en dag da jeg skulle innom for å levere reiseregning,måtte jo bare le av de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 sier det bare enkelt...Schlumberger er et forbanna drittfirma...hehe tror jeg skal gjøre som Gunnar sa, og ta meg en tur ut og brenne litt gummi hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Haha, noe så lattelig Men de som jobber der må da bli gode billister Og veeldig strukturerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå