Gå til innhold

RÅ og spesiell front til BMW E36 byttes eller selges.

Anbefalte innlegg

Skrevet

INGEN ufine kommentarer eller usakelige om front eller liknende.

BMW MONSTERFACE.

bytt ut den kjedelige fronten din med dette monsteret som garantert får hoder til å snu seg!

Nytt%20bilde.gulbmw.JPG

fronten er splitter ny og ulakkert, TUV og gitter følger med. EKSTREM front til BMW E36, som ny koster 4999,- fra stylingkompaniet.se.

100% perfekt passform (dvs, ikke den glippen som den gule har under panseret, garantert)

selges kr 3500,-

tlf: 95926332

mail: markusvang199@hotmail.com

Kan byttes i M3 front.

takk.

Skrevet

Hei! jo, grom styling bør du ha, selv har jeg bestillt infinity sideskjørt og supra vinge...det blir nok fett, men hovedgrunnen til at jeg selger er at jeg skal montere stylinga FORT og denne fronten bygger for mye ned til at den vil overleve resten av vinteren.

(m3 fronten bygger ikke SÅ mye ned..)

Jeg bor i nord norge så her er det kaos allerede...

Uansett hva folk mener så er det ingen som kan si at denne fronten er spesiell og ikke noe alle andre har.

Håper noen er intressert.

Skrevet

Fubar, japp, ser det, men min er original CCF tuning, aner ikke hva det der er, uansett, min front kostet 4999,- der jeg kjøpte den så jeg synes det er en bra pris å selge for 3500,- . er ikke mer eller mindre enn hva den koster på maxam-tuning.no, and thats fine with me.

Skrevet

hehe takk, får jeg den solgt er det greit, men behøver egentlig ikke å selge da jeg tror det blir rått når jeg får på all stylinga osv og den fronten som får begeret til å tippe over.. :)

jaja, som sagt, selges den selges den, selges den ikke så gjør det ikke noe sånn sett :)

3500,- ....:)

Skrevet

De som ikke har interesser i objektet som er for salg bør av høflighetens skyld avstå fra slike kommentarer.

a) Kun kjøper bestemmer om objektet er interessant eller ei

B) Kun kjøper sammen med selger enes om en fair pris.

Alle andre utenforstående (de som ikke er interessert i objektet) kan synes hva de vil men å ytre de her i salgsannonsen er ikke tingen. Penguin prøver å selge noe og ufine kommentarer hjelper ikke. Snu problemstillingen på hodet så skjønner en fort det.

Skrevet

Nå er jeg litt lei av å skille ut/slette innlegg i denne tråden, så hør på Haldor og la meg slippe å slette enda flere.

Det finnes opptil flere tråder her på forumet hvor monsterfacefronten diskuteres, finn de og si hva dere synes der heller. En slagstråd er ikke plassen å gjøre det i.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har en M3 front med den lille ekstra "pyntelista" nederst. Har oxo DTM leppe til samme fronten, men den fikk et uheldig møte med en brstein som stod opp av veien.... :evil: Dvs. er du en kunstner med glassfiber så blir d nok noe av den og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...